امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

یادی از خاطره سازان تلویزیون در شبکه نسیم

مشاهده ۲۹۷
۱۳۹۹/۰۹/۰۲- ۱۶:۲۱

شبکه نسیم یاد و خاطره دو چهره ماندگار حوزه تربیت و تعلیم مرحوم حجت الاسلام راستگو و مرحوم چنگیز جلیلوند دوبلور باسابقه و توانای سینما و تلویزیون را گرامی می دارد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نسیم یاد و خاطره دو چهره ماندگار حوزه تربیت و تعلیم مرحوم حجت الاسلام راستگو و مرحوم چنگیز جلیلوند دوبلور باسابقه و توانای سینما وتلویزیون را گرامی می دارد.

آخرین حضور حجت الاسلام راستگو در قاب تلویزیون و در برنامه «چهل تیکه» امشب یکشنبه دوم آذر در ساعت ۲۰:۳۰ بازپخش می‌شود.

این برنامه مربوط به فصل گذشته «چهل تیکه» است که افتخار میزبانی آموزگار و مبلغ خوش ذوق دینی را به پاس تلاش های ایشان داشت و امشب به پاس یادب ود خاطره‌های ماندگار حجت الاسلام راستگو روی آنتن شبکه نسیم می رود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن راستگو از کارشناسان مسائل کودک و نوجوان امروز یکشنبه در سن ۶۷ سالگی در قم دارفانی را وداع گفت.

گرامیداشت صاحب حنجره طلایی در «کتاب باز»

همچنین شبکه نسیم گفت و گو صاحب صدای خاطره ساز زنده یاد استاد چنگیز جلیلوند را دوشنبه سوم آذر، در برنامه «کتاب باز» ساعت ۱۹ باز پخش می‌شود.

این چهره پیشکسوت عرصه گویندگی و صداپیشگی اردیبهشت امسال مصادف با ماه مبارک رمضان، میهمان سروش صحت در برنامه «کتاب باز» بود.

این مدیر دوبلاژ و بازیگر که تجربه‌ دوبله‌ ۴۰۰۰ فیلم را در کارنامه‌ی خود دارد، با حضور در استودیوی برنامه‌ «کتاب‌باز» از تجربه‌ قرنطینه در ایام کرونا سخن گفته بود. وی همچنین از اهمیت مطالعه در هنر دوبله به‌ویژه خواندن کتاب‌ هایی که اقتباس سینمایی از آن‌ها صورت گرفته پیش از دوبله سخن گفته بود.

چنگیز جلیلوند که از پنجشنبه 29 آبان در بیمارستانی در تهران به علت درگیری با کرونا بستری شده بود، یکشنبه دوم آذر درگذشت.

امتیاز شما