امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

افزایش برنامه‌ های آموزشی و سرگرمی در جدول پخش رسانه استانی آذربایجان غربی

مشاهده ۳۸۷
۱۳۹۹/۰۹/۰۹- ۱۴:۱۰

صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در ایام محدودیت های جدید کرونایی از اول آذر، با رویکرد افزایش برنامه‌ های آموزشی و سرگرمی تغییراتی در جدول پخش داده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رادیو چی چست با افزایش زمان برنامه عصرگاهی «بیرآخشام بیرسلام» و رساندن ان به 120 دقیقه و گنجاندن آیتم مسابقه تلفنی و نمایش در دو بخش و همچنین بخش های شاد و مخاطب محور با مخاطبان همراه می‌شود.
برنامه «سئوگی سارایی» با بخش طنز (بختور خالا) و برنامه «فردا بدون کرونا» با پخش تیزر و آنونس های اطلاع رسانی، نسبت به فرهنگ سازی و آموزش مقابله و رعایت دستورالعمل ها کرونایی اقدام می‌کنند. در سایر برنامه‌ های زنده و تولیدی نیز به فراخور برنامه بخش های طنز و سرگرمی در نظر گرفته شده است.

سیمای آذربایجان غربی هم به منظور کاهش آسیب های قرنطینه، سه رویکرد آموزشی، اطلاع رسانی و سرگرمی را سرلوحه برنامه‌ های تولیدی، تامینی و زنده خود قرار داده است. افزایش میزان برنامه‌ های سرگرم کننده، طنز، شاد و نشاط آور در کنار برنامه‌ های آموزشی در دستور کار قرار گرفت.
پخش فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی جذاب هر شب ساعت 23:30، پخش سریال طنز «سن سیز» هر شب ساعت 22، پخش برنامه موسیقایی «نغمه لر» در طول هفته با آثار شاد و جذاب تولید مرکز، پخش برنامه‌ های طنز «نسیم» و «شادیاشا» در طول هفته، پخش مسابقه سرگرم کننده خانه ما و روزگار سربازی و پخش مستندهای جذاب و دیدنی ایرانی و خارجی از اقدامات این شبکه استانی به شمار می آیند.
همچنین این شبکه استانی با پخش میان برنامه‌ های کوتاه با موضوع آموزش های مربوط به ایام کرونا، ارائه اطلاعات لازم در خصوص راهکارهای مقابله با کرونا و اطلاع رسانی در خصوص اطلاعیه‌های ستاد مدیریت کرونای استان در قالب زیرنویس با مخاطبان خود همراه می‌شود.
همچنین رویکرد برنامه‌ های تولیدی و زنده سیما آذربایجان غربی کاملا حال و هوای شاد و سرگرم کننده به خود می‌گیرد، به طوریکه در برنامه شبانه «اولدوز» خواننده‌ های شاخص استان به صورت زنده به اجرای موسیقیمی‌پردازند تا از تبعات اجتماعی این محدودیت‌ ها کاسته و با ارائه برنامه‌ های جذاب و دیدنی، مخاطبانی را که این روزها فرصت بیشتری برای نشستن پای رادیو یا تلویزیون دارند ، راضی نگاه دارند.

امتیاز شما