امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

رمزگشایی«خانه امن» از داعش آمریکایی- اسرائیلی+فیلم

مشاهده ۹۱۵
۱۳۹۹/۰۹/۱۱- ۱۰:۴۴

در سریال «خانه امن» پیش از این هم گفته شده بود که بایدن قصد ناامن کردن خانه امن ایرانی‌ها را دارد. حالا تحلیل کامل تری از این طرح در سریال بیان شده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به  نقل ازخبرگزاری فارس، «خانه امن» نخستین سریال نمایشی است که تصویری واقعی از داعش نمایش داده و به‌ چگونگی شکل گیری و هدف از ایجاد آن پرداخته است. این سریال حالا به طور آشکار عنوان می‌کند که داعش محصول آمریکا و اسرائیل برای رسیدن به اهداف خاص خود در خاورمیانه است.در قسمت اخیر «خانه امن» مسئول تیم اطلاعاتی (کمال با بازی حمیدرضا پگاه) در حین بازجویی از یک تروریست داعشی (ابوعامر با بازی قربان نجفی) بار دیگر به طرح جو بایدن اشاره می‌کند. در سریال پیش از این هم گفته شده بود،‌ بایدن قصد ناامن کردن خانه امن ایرانی‌ها را دارد. حالا تحلیل کامل تری از این طرح در سریال بیان شده است

به گفته مسئول تیم اطلاعاتی سریال، داعش توسط اسرائیل و آمریکا تاسیس شد تا با ناامن شدن منطقه و درگیر شدن نیروی‌های اطلاعاتی ایرانی ، آن‌ها به اهداف خود برسند.

در «خانه امن» به دو نکته مهم دیگر اشاره می‌شود: کمال به ابوعامر می‌گوید شما یا به دست حاج قاسم سلیمانی نابود خواهید شد (اشاره به قدرت ایران). و یا با پایان تاریخ مصرف تان توسط خود اسرائیل و آمریکا از بین می روید. (اشاره به دستاویز بودن داعش)

این سکانس «خانه امن» حاوی یک نکته مهم دیگر هم بود. در این سکانس اشاره می‌شود که داعشی‌ها چگونه در برداشت از اسلام واقعی گرفتار خطا شده و به دامن اسرائیل و آمریکا غلطیده اند.

در سریال همچنین، طرح آمریکایی- اسرائیلی برای ترور حاج قاسم سلیمانی، سید حسن نصرالله و دانشمندان هسته‌های کشورمان مورد اشاره قرار می‌گیرد.

سازندگان «خانه امن» به این ضلع، عربستان را هم اضافه کرده و از سران این کشور به عنوان حامیان تروریست نام می‌برد.

تحلیل های «خانه امن» مبتنی بر پرونده‌های واقعی است. تازه ترین سند، شهادت محسن فخری زاده دانشمند کشورمان است که چند روز پیش با نقشه آمریکایی-اسرائیلی ترور شد.

ویدئوها

امتیاز شما