امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

با شبکه اشراق به «عافیت» برسید

مشاهده ۶۴۹
۱۳۹۹/۰۹/۱۵- ۱۱:۰۷

صداوسیمای مرکز زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، ویژه برنامه «عافیت» را با هدف اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا و راهکارهای کاهش شیوع آن تولید می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با آغاز فصل پاییز و شدت گرفتن موج سوم بیماری کویید ۱۹، لزوم آگاهی بخشی و اطلاع رسانی صحیح به جامعه و بحث و بررسی برای راهکارهای کاهش شیوع کرونا اهمیتی دوچندان دارد.

رسانه استانی زنجان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان، ویژه برنامه «عافیت» را با تجهیز استودیویی در محل بیمارستان فوق تخصصی آیت الله موسوی زنجان روی آنتن می‌برد.

این برنامه با حضور مسئولان نظام سلامت، پزشکان متخصص، روان پزشکان، داروسازان، نمایندگان جامعه پرستاری و مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونای استان، هر روز به جز دوشنبه و جمعه ساعت 19:30 از استودیو سلامت استان پخش می‌ شود.

بررسی آخرین وضعیت شیوع کویید 19، اقدامات پیشگیرانه، فرهنگ سازی، رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب مردم، اعلام آخرین مصوبات ستاد ملی و استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پاسخ به سوالات مردمی از جمله محورهای این برنامه است.

ویژه برنامه «عافیت» به تهیه کنندگی حسین نجفی و اجرای شیوا مرادی و سهیلا داداشی از سیمای زنجان به سمع و نظر بینندگان می رسد.

امتیاز شما