امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

شب یلدای متفاوت امسال در کنار اهالی رسانه استانی زنجان

مشاهده ۳۹۶
۱۳۹۹/۰۹/۲۴- ۱۸:۰۴

صداوسیمای مرکز زنجان برای شب یلدای خاص امسال برنامه های شادی تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه اشراق در ویژه برنامه «چله گجه سی» با دکور ویژه و المان‌های بومی و محلی فضای  شب یلدای خانواده‌ های زنجانی را بازآفرینی می‌ کند.

حضور هنرمندان و خواننده‌های بومی و محلی، موسیقی آذری و آشقی، قصه گویی، ارتباط تصویری با بخش کرونا بیمارستان‌ها، گزارش از تلاش مدافعان سلامت، گزارش ویژه اهدای گل به پرستاران به مناسبت تقارن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با شب یلدا، دعوت از پرستار نمونه جهت حضور در برنامه و تشکر از وی به نمایندگی از طرف مردم و رسانه استانی، پخش نمایش های طنز، دعوت از چهره‌ های محبوب و مردمی‌ به عنوان مهمان در برنامه، مسابقه تلفنی و تبریک غیرحضوری از آیتم های این برنامه به شمار می آیند که از ساعت 20:30 روزهای شنبه و یکشنبه به مدت 150 دقیقه از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

سینمایی «روزیلدا-شب چله» ساعت 30دقیقه بامداد یکشنبه و فیلم داستانی طنز «خونچا» پس از خبر ساعت 23 از شبکه اشراق تقدیم نگاه بینندگان می‌شود.

شبکه استانی صدا هم در قالب دو ویژه برنامه به استقبال طولانی ترین شب سال می رود.

برنامه رادیویی «چیله لیق» از ساعت 17:30 روزهای جمعه، شنبه و  یکشنبه به مدت150  دقیقه با محور شعار درخانه بمانیم همراه مخاطبان رادیو خواهد بود. گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت و گو با کادر بهداشت و درمان استان، سرود، نمایش طنز و ارتباط با مراکز شهرستان‌ها از آیتم های این برنامه رادیویی است.

«چراغ» عنوان دیگر برنامه زنده رادیوی استانی است که از ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه میهمان خانواده‌ های زنجانی در شب یلدا خواهد بود. ارتباط با مراکز استان‌ها، پیام های مردمی، تبریک تلفنی شب چله، مسابقه، موسیقی محلی و بسته آداب و رسوم محلی شب یلدا در کنار ارتباط با شبکه سراسری رادیو از بخش های متنوع این برنامه به شمار می آیند.

بسته‌ های آگهی خدمات عمومی ( psa) و پیام های کوتاه مردمی (voxpop ) با محور پرهیز از دورهمی‌ ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پویش کمک های مومنانه از دیگر بخش های این برنامه به شمار می آید. ارسال تصاویر یلدای مجازی به رادیو نما و برنامه‌ های تامینی قند و عسل، دلخنده و شاخه نبات، شادی بخش این ایام شنوندگان است.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز زنجان هم با تولید و پخش5گزارش ویژه بلا محوریت در خانه بمانیم، یک گزارش خبری ویژه از شب یلدا در بیمارستان، دعوت از 2کارشناس در گفتگوی زنده خبری و سلسله آیتم های خبری پرهیز از دور همی‌ ها که از تاریخ 24 آذرماه پخش می‌ شود همراه مخاطبان بخش های خبری خواهد بود.

معاونت فضای مجازی مرکز نیز با تولید و انتشار کلیپ شب یلدا، یک مورد پوستر، بازنشر تمامی تولیدات سیما و اطلاع رسانی در خصوص مدیریت کرونا و پرهیز از رفت و آمدهای شب یلدا با مخاطبان فضای مجازی همراه می‌شود.

امتیاز شما