امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

یلدای رنگارنگ شبکه نسیم پیش نگاه مخاطبان

مشاهده ۵۰۷
۱۳۹۹/۰۹/۲۹- ۱۳:۳۶

شبکه پرمخاطب نسیم در شب یلدا برنامه هایی دیدنی برای سفره پروپیمان خود طراحی کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«کودک شو» با اجرای حمیدگودرزی و حضور ویژه نیما رئیسی ، داریوش کاردان، خانواده فیروز کریمی، پدرام کریمی و همسر محترم، رضا شفیعی جم و....ساعاتی دلنشین را به همراه بخش های جذاب برای ساعت ٢٣ آماده پخش کرده است.
«دورهمی» با میزبانی مهران مدیری ویژه این شب، برای گرما بخشیدن آنتن در ساعت ٢١:٣٠ با حضور استاد بهروز رضوی و علیرضا افتخاری از شبکه نسیم پخش می‌شود.
برنامه«شوتبال» به صورت ویژه با دعوت از کادر درمان بیمارستان مسیح دانشوری از زحمات پرستاران به بهانه میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار؛ تشکر خواهد کرد و با طراحی رقابت شیرین بین امیر کاظمی، یوسف کرمی، مهدی امیرآبادی، اسماعیل حلالی، سید علی صالحی و حسین سلیمانی، شوتبالی متفاوت را هدیه می‌کند گروه موسیقی نواحی نیز در این برنامه خواهند نواخت. این برنامه شب یلدایی در ساعت ٢٠ به آنتن نشاط و هیجان خواهد بخشید.
ساعت ١٩ برنامه«کتاب باز»، با میزبانی یکی از چهره‌های ماندگار و فرهیخته کشورمان در عرصه تئاتر و سینما استاد علی نصیریان متفاوت ترین ساعات این شب را برای ببیندگان رقم می زند.
برنامه«ویتامین خ» در ساعت١٨:٣٠ دقایقی شیرین و «نسیم آوا» در ساعت١٨ با پخش موسیقی‌های جذاب با دست پر به خانه‌های هم وطنان می آیند.

امتیاز شما