امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

قدردانی امام جمعه یاسوج از برنامه معارفی صداوسیمای کهگیلویه و بویر احمد

مشاهده ۴۰۵
۱۳۹۹/۱۰/۰۲- ۱۲:۲۶

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، تولیدات معارفی شبکه استانی دنا را متناسب با آرمان‌ های انقلاب اسلامی و افزایش باورهای دینی دانست و از عوامل برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» قدردانی کرد..

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، آیت الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در دیدار با مدیرکل مرکز کهگیلویه و بویراحمد و عوامل اجرایی و تهیه کنندگان برنامه اذانگاهی «نسیم بهشت» گفت: ارتقای کیفی تولیدات صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد، بخصوص در دو سال گذشته، تحسین مردم استان را به همراه داشته و بی شک این تلاش خنثی کننده هجمه فرهنگی دشمنان نظام اسلامی است.
امام جمعه یاسوج همچنین کسب رتبه برتر برنامه‌ سازی را به عوامل برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» شایسته قدردانی تبریک گفت و افزود: نگاه بلند برنامه سازان صداوسیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد در ترویج هنرمندانه معارف اسلامی ستودنی است.در پایان این مراسم امام جمعه یاسوج با اهدای لوح سپاس از عوامل برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» قدردانی کرد.
رئوف مدیر کل مرکز کهگیلویه و بویراحمد با ارائه گزارشی از برنامه‌ ها و تولیدات معارفی، توجه به مباحث اخلاقی و ترویج معارف اسلامی را از راهبردهای این رسانه عنوان کرد و گفت: تلاش برنامه‌ سازان شبکه استانی استفاده از ظرفیت های نخبگی استان برای تعمیق باورهای اعتقادی و ترویج اخلاق اسلامی است.
امیر رئوف به خلاقیت های هنرمندانه برنامه‌ سازان شبکه استانی دنا بخصوص در برنامه تلویزیونی «نسیم بهشت» اشاره کرد و گفت: این برنامه علاوه بر شکل حرفه ای با استفاده از ظرفیت دانشگاهی و حوزوی استان از غنای بالایی برخوردار است که با اقبال شبکه‌ های سراسری رسانه ملی همراه شده است. مدیرکل صداوسیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد همچنین قرار گرفتن سیمای این مرکز در میان سه مرکز برتر کشور را فرصتی برای استمرار تولیدات فاخر این رسانه دانست.

تصاویر

امتیاز شما