امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

از احترام به خواست مخاطب تا امیدآفرینی در سایه تکریم کادر درمان همراه با «رادیو هفت»

مشاهده ۷۹۸
۱۳۹۹/۱۰/۰۲- ۱۶:۱۹

فصل جدید «رادیو هفت» با هدف احترام به خواست مخاطب، امیدآفرینی و تکریم کادر درمان روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی ،برنامه «رادیو هفت» پس از شش سال دوباره از شب یلدا روی آنتن شبکه آموزش رخ نشان داد تا همراهان دیروز و امروزش را خرسند کند.
 ویژه برنامه شب یلدا « رادیو هفت» یک پیام ویژه برای دوستداران این برنامه مخابره کرد : توجه رسانه ملی و به تبع آن شبکه آموزش به خواست و علایق مردم بر اساس نیازسنجی صورت گرفته از مخاطبان.

از زمان اعلام پخش فصل جدید «رادیو هفت» کاربران فضای مجازی با استقبال از این اقدام، در انتظار دستپخت ضابطیان و همکارانش در شام خاص ایرانی‌ها بودند.

در این بین از ساعت ۲۲ یکشنبه شب همزمان با شروع پخش برنامه، مرور بازخوردهای مردم در شبکه‌های اجتماعی نشان می دهد که پس از دوری شش ساله، می توان نمره قبولی برای برنامه نخست فصل جدید«رادیو هفت» در نظر گرفت.

اگر چه که شاید تفاوت فصل جدید نسبت به گذشته باهدف رعایت شیوه نامه‌های ستاد مقابله با ویروس کرونا یعنی ضبط برنامه با حضور چهره‌های مطرح در خانه‌هایشان‌هایشان به جای استودیو برای مخاطبان بار دیگر یادآور تغییرات سبک زندگی کرونا زده همه ما بود، اما در کنار احترام به زحمات کادر درمان، امیدآفرینی جاری در متن برنامه، آینده عاری از کرونا را برای رویت قالب همیشگی برنامه نوید می داد.

*در «رادیو هفت» جدید چه گذشت ؟

ویژه برنامه شب یلدای رادیو هفت با سپاس از زحمات کادر درمان به مناسبت روز پرستار و میلاد مسعود حضرت زینب سلام الله علیها شروع شد تا به همه ما یادآور شود که امسال یکسره متعلق به پرستار و مدافعان سلامت بوده و با نکته سنجی منصور ضابطیان و تجلیل او از شهدای دیروز و امروز از دفاع مقدس تا مدافعان حرم برای مخاطبان برنامه این قاب را به تصویر کشید که شهدای مدافع سلامت، جهادگران این روزهای ایران در راه حفظ آرامش و امنیت ایرانیان هستند.

*متن خوانی برای پاسداشت زبان فارسی در شب یلدا ؛ از افسانه بایگان تا احترام برومند

به منظور ایجاد آرامش برای مخاطبان در روزهای پر اضطراب کرونایی و توجه ویژه به زبان و ادبیات فارسی ، افسانه بایگان ، مسعود فروتن ، احترام‌برومند ، امیرعلی نبویان و الهام پاوه نژاد از جمله هنرمندانی بودند که از منزلشان روی آنتن شبکه هفت سیما متن خوانی کردند و از سوی دیگر فرناز پیراسته از سئول کره جنوبی ، محسن امامی از استانبول ترکیه ، روحی سجادی از هانوی ویتنام ، فریبرز رفیعی از دوسلدورف آلمان و عباس مهبد از کلگری کانادا با گزارش های تصویری خود از حال و هوای یلدا و شروع زمستان در دیگر نقاط جهان گستره قاب «رادیو هفت» را جهانی کردند.

* در انتظار «رادیو هفت» در روزهای بدون کرونا

بنا به اعلام عوامل برنامه ، پس از شب یلدا «رادیو هفت» قرار است در روزهای عادی از شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۲۳ هر شب به مدت یک ساعت روی آنتن برود و حالا مخاطبان این برنامه پر مخاطب منتظرند تا دوباره شاهد شب های پر رونق این برنامه باشند.

امتیاز شما