امروز پنج شنبه  ۳۰ فروردين ۱۴۰۳

فراخوان فصل دوم رقابت های مسابقه «فن آورد» شبکه 4

مشاهده ۶۹۴
۱۳۹۹/۱۰/۰۳- ۱۷:۱۵

تولید فصل جدیدی از رقابت‌ های تخصصی برای شرکت در مسابقه«فن‌آورد»شبکه چهار سیما آغاز شده و به زودی از این شبکه پخش می شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دوره ششم مجموعه رقابت‌ های تخصصی «فن‌آورد»، در قالب رشته برنامه‌ نویسی کامپیوتر با ۲ گرایش «مدیریت هوشمند ترافیک شهری» و «مدیریت هوشمند شبکه توزیع کالا» برگزار می‌شود. این برنامه با دعوت از برنامه‌ نویسان به این رقابت، مهارت‌ های برنامه‌ نویسی و فهم الگوریتم آن‌ها را به چالش می‌کشد.
مسابقه تلویزیونی «فن‌آورد» مجموعه رقابت‌ هایی است که مهارت‌ های افراد متخصص، مستعد و نخبه را که برای حل مسائل سازمان‌ ها لازم است، به‌ صورت عملیاتی محک می‌ زند. افراد و تیم‌ های گوناگون روی یک چالش مشترک کار می‌کنند تا بهترین آن‌ ها مشخص و رتبه‌ بندی شوند.  فن‌آورد در این مسیر تاکنون توانسته است مهارت‌ های بیش از ۲۰۰۰۰ نفر را به چالش بکشد. پخش فصل اول این مجموعه با همت گروه اجتماعی شبکه چهار سیما نیمه دوم خرداد امسال آغاز شد و تا مردادماه ادامه داشت.
در فصل گذشته «فن آورد» به کشف استعدادها در حوزه نرم افزار و برنامه نویسی پرداخت و نفرات و پروژه‌ های برتر توسط حامیان دولتی و خصوصی پشتیبانی شدند تا کسب و کار خود را راه اندازی کنند. در ادامه راه تلاش فن آورد برای کشف و حمایت استعدادهای تازه نفس، در قالب مستند مسابقه «فن آورد 2» درآمده و با دو موضوع «ترافیک شهری» و «توزیع هوشمند کالا بر پایه طراحی الگوریتم» اقدام به برگزاری رقابت های جدید کرده است.
از این رو از داوطلبان متخصص در حوزه‌ های نرم افزار، مهندسی و مدیریت دعوت می‌شود تا از تاریخ ۱ الی ۱۰ دی ماه از طریق سایت شبکه چهار (لینک های زیر) ثبت نام کنند.
http://tv4.ir/content/221901 https://fanavard.com

امتیاز شما