امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

گرامیداشت یاد سردار دل ها آنسوی مرزها

مشاهده ۴۵۶
۱۳۹۹/۱۰/۱۰- ۱۱:۲۸

شبکه جهانی جام جم در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مجموعه‌ای از برنامه‌ها را برای پخش در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تولیدات مختلفی در شبکه جهانی جام جم برای این مناسبت تدارک دیده شده است؛ از جمله مستند «مثل کوه مثل باران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حمید قنبری و تدوین حسن بابایی. این مستند به ارتباط صمیمی‌شهید سلیمانی با دوستان و بستگان در زادگاهشان به نام قنات ملک می‌پردازد.

مستند «مثل کوه مثل باران» مجموعه‌ای از تصاویر دیده نشده‌ است که از ۲۰ سال پیش تا کنون تهیه شده است.

این مستند، جمعه ۱۲ دی ماه ساعت ۲۱:۴۰ دقیقه به وقت تهران برابر با ۱۹:۱۰ دقیقه به وقت اروپای مرکزی، شنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت ۲۴:۰۰ به وقت سیدنی و یکشنبه ۱۴ دی ماه ساعت ۰۱:۱۵ دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت ۱۳:۴۵ دقیقه به وقت سیدنی از جام جم پخش می‌شود.

مجموعه مستند گزارشی «قاسم همیشه با ماست» هم شامل درد دل‌های مردمی است که از گوشه گوشه کشور بر مزار شهید سلیمانی حاضر می‌شوند. در کنار این مصاحبه‌ها آثاری از هنرمندان رشته‌های مختلف که مرتبط با این شهید است، دیده می‌شود.

مستند «شهادت سرخ» به کارگردانی سید حمید میر حسینی هم به تشییع با شکوه شهید سلیمانی در شهر کرمان می‌پردازد.

در کنار پخش آثار یاد شده برنامه‌های پر مخاطب شبکه جهانی جام جم مثل «جمع ایرانی»، «روز خوش»، «خانه مهر» و «در ایران» با دوستان و نزدیکان شهید سلیمانی برای صحبت در برنامه زنده درباره  سردار شهید گفت و گو می‌کند.

امتیاز شما