امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

فصل جدید «اتاق شیشه ای» در شبکه چهار

مشاهده ۱۰۲۰
۱۳۹۹/۱۰/۱۵- ۰۹:۰۹

فصل جدید «اتاق شیشه ای» به تهیه کنندگی وکارگردانی احمد ظریف رفتار، از شنبه تا چهارشنبه از شبکه چهار سیما پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه «اتاق شیشه ای ٢» با رویکرد روانشناسی و روانکاوی به آسیب ها و چالش‌ های اجتماعی و خانواده و به طرح موضوع و سوال در ذهن بیینده می‌ پردازد تا او را به فکر و تعمق کردن در زندگی مشترک زناشویی و خانواده هدایت کند.
هدف این برنامه، کمک به استحکام زندگی مشترک و دادن راهکارهایی برای رسیدن به آرامش و حس خوب در خانواده است. در فصل جدید «اتاق شیشه ای» بیشتر به مسائل کودکان و نوجوانان می‌پردازد و موضوعات این برنامه هر یک به طور مستقل و اپیزود است.
اهمیت احساسات و عواطف در زندگی مشترک، دوران بلوغ نوجوانان، ترس کودکان، نگهداری از والدین، زنان و مردان شیفت کار، اهمیت تفریح و سرگرمی در خانواده، اعتیاد، ازدواج سنتی و مدرن ،انتظارات زنان در زندگی مشترک، حسادت، ناپدری، نامادری، دوران نامزدی، سالهای اول ازدواج، وابستگی زن‌ ها... از جمله موضوعاتی است که با حضور روانشاناسان و در قالب نمایش به آن‌ها پرداخته می‌ شود. این برنامه در ۵۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای در گروه ادب وهنر شبکه چهار سیما تهیه شده است و پخش آن از شنبه ۱۳ دی ماه آغاز شده است و از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۳۰ پخش می‌ شود.
تهیه کننده و کارگردان این برنامه احمد ظریف رفتار، تدوینگر یعقوب عباس فام و محقق آن آرزو جوادی است. تصویربرداران «اتاق شیشه ای ٢» محمد حسین محمود، مرضیه توکل نیا هماهنگی و سیمین کرم زاده هستند.

امتیاز شما