امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

مخاطبان تلویزیونی رسانه استانی سمنان همراه «با نمایندگان»

مشاهده ۳۱۹
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۱۴:۰۰

دکتر عباس گلرو نماینده شهرستان‌ های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی میهمان این هفته برنامه «بانمایندگان» سیمای مرکز سمنان است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه عملکرد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی را در بخش های ملی و استانی بررسی می‌کند. در برنامه «با نمایندگان» که تهیه کنندگی آن را کورش جلالی به عهده دارد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی‌ با حضور در استودیوی برنامه به بیان عملکرد و پیگیری امور حوزه‌ های انتخابیه خود می‌ پردازند.
میهمان این هفته برنامه «با نمایندگان» که بعد از خبر ساعت 20 روزهای سه شنبه 23 و پنجشنبه 25 دی از سیمای مرکز سمنان پخش می‌شود، دکتر عباس گلرو نماینده شهرستان‌ های سمنان، مهدیشهر و سرخه و رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی است که در دو برنامه به موضوعات ملی و استانی از جمله پیگیری کنترل قیمت خودرو و افزایش کیفیت آن، پیگیری پرداخت مطالبات پرستاران، پیگیری آزاد راه حرم تا حرم، پیگیری راه اندازی و تجهیز بخش های سوانح و سوختگی، سرطان و تصویربرداری بیمارستان کوثر سمنان، پیگیری تامین نهاده‌های دامی و ... می‌پردازد.

 

 

 

 

امتیاز شما