امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

نوجوانان در جست و جوی راز جزیره با 162 تماس گرفتند

مشاهده ۹۸۰
۱۳۹۹/۱۰/۲۲- ۱۵:۲۰

عوامل مسابقه تلفنی «راز جزیره » دوشنبه بعد از ظهر به مدت یک ساعت پاسخگوی مخاطبان این برنامه در تماس با سامانه 162 روابط عمومی صدا و سیما شدند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مسابقه تلفنی هر روز غیر از جمعه‌ها از شبکه امید به طور زنده پخش می‌شود و بنا به گفته میروهاب الدین عالمی تهیه کننده آن، به طور روزانه بیش از 15هزار پیام برای درخواست شرکت در مسابقه دریافت می‌کند. عالمی از استقبال مخاطبان برنامه برای گفت و گوی مستقیم با سازندگان خبر می دهد و می‌گوید: پیش از این برای حضور در روابط عمومی سازمان و گفت و گو بی واسطه با سازندگان آن در برنامه اطلاع رسانی شده بود و این استقبال و اشتیاق مخاطبان برای ارائه نظرهایشان و تشکر از این مسابقه  بسیار انگیزه بخش است.

آزاد بنده طراح مسابقه نیز پس از پاسخگویی به تماس مخاطبان در زمینه  گروه سنی شرکت کنندگان و جذابیت مسابقه برای آنان با وجود بازی‌های جذاب رایانه ای گفت: ما برای طراحی این مسابقه در اتاق فکری با حضور مسئولان شبکه و سازندگان برنامه تلاش کردیم به نیازهای این گروه سنی از نظر علمی و جذابیت توجه کنیم و با بخش هایی نظیر مسابقات فوتبال و سوالات علمی متناسب با سطح دانش نوجوانان هم به جنبه هیجانی و هم آگاهی بخشی برنامه  بپردازیم. وی با اشاره به استقبال مخاطبان از تماس مستقیم با عوامل برنامه گفت: تعدد و گستردگی تماس های بچه‌ها از سراسر کشور و ابراز رضایت آنان نشان از اقبال این گروه سنی به برنامه دارد.

گفتنی است در مدت پاسخگویی سازندگان مسابقه «راز جزیره» به تماس های مردمی‌با سامانه 162 بنا به اعلام مشکات تبرائیان مدیر امور مخاطبان اداره کل روابط عمومی، عوامل برنامه  به 257تماس به طور مستقیم پاسخ گفتند و 188تماس نیز در پیغامگیر این سامانمه ضبط شد.

میروهاب الدین عالمی تهیه کننده، نیما دلاوری مجری، آزاد بنده طراح مسابقه، حمید مجدآبادی ملا حسنی هماهنگی و برنامه ریز، مجتبی هنرمند مدیر تولید، حمیدرضا باقری و حسین‌هادی نژاد از عوامل تولید مسابقه تلفنی «راز جزیره» دوشنبه از ساعت 14تا 15 به تماس های مردم با سامانه 162 پاسخ دادند.

 

 

 

امتیاز شما