امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پخش اختتامیه جشنواره تولیدات اربعین از رادیو فرهنگ

مشاهده ۴۳۷
۱۳۹۹/۱۱/۰۸- ۰۹:۵۵

اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین، چهارشنبه ۸ بهمن ماه از رادیو فرهنگ پخش می‌ شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، با توجه به محدودیت‌ های کرونایی، بسیاری از مشتاقان اهل بیت(ع) نتوانستند در راهپیمایی اربعین سال ۹۹ شرکت کنند، بر همین اساس جشنواره جهانی تولیدات اربعین، در چهار بخش تولیدات تلویزیونی، رادیویی و عکس بخشی از آثار این رویداد برگزار شد که با توجه به اطلاع رسانی که در خارج از کشور انجام شد و همراهی نمایندگی‌های خارج از کشور و ارتباطات بین الملل، در نهایت بیش از ۸۶۰۲ اثر مستند، نماهنگ، مستند ترکیبی و انیمیشن به جشنواره رسید که ۲۰۰ مورد آن‌ها از کشورهای دیگر بودند.

در بخش ویدئویی آثاری شامل نماهنگ‌، فیلم های خبری و فیلم‌ های کوتاه، در بخش صوتی هم ترکیبی از گزارش‌های خبری، نغمه‌های عاشورایی و شعر و در بخش عکس نیز آثار متفاوتی ارزیابی شد.
اختتامیه نخستین جشنواره جهانی تولیدات اربعین، چهارشنبه ۸ بهمن در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود که ساعت 10 از رادیو فرهنگ روی آنتن می رود.
این جشنواره از همراهی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی جامعه المصطفی و بعثه مقام معظم رهبری برخوردار بوده و رادیو فرهنگ نیز همچون همیشه در کنار فعالیت های جریان ساز فرهنگی و هنری، این رویداد را منعکس می‌کند.

امتیاز شما