امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جشن میلاد یگانه بانوی عالم در شبکه یک

مشاهده ۵۰۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۲- ۱۳:۴۹

شبکه یک به مناسبت ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و روز زن برنامه‌های خود را با نگاهی ویژه به این روز پخش می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه یک سیما  چهارشنبه15 بهمن، برنامه «صبح بخیر ایران» و «فرمول یک» با دعوت از چند بانوی موفق که تاثیر بسزایی در زندگی اطرافیان خود داشته اند ، روز زن را گرامی می دارند. برنامه «دستپخت» هم این هفته به مناسبت روز مادر از 3 بانوی فداکار برای شرکت در این مسابقه دعوت کرده است. پخش مدیحه سرایی در وصف حضرت زهرا سلام الله علیها و ترانه‌های شاد در بزرگداشت مادر در فواصل برنامه‌ها از دیگر تدارکات شبکه یک در سالروز ولادت دخت پیامبر اکرم (ص) و روز زن است.

همچنین به مناسبت جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در 42ومین سالروز این پیروزی برنامه‌هایی به همین مناسبت تقدیم بینندگان شبکه یک می‌شود. ویژه برنامه «کارنامه» با موضوع واکاوی مسیرانقلاب اسلامی از پیروزی تاکنون، ویژه برنامه زنده «خیابان ایران»، «مسابقه ایران» و همچنین فیلم سینمایی«چ» از جمله تدارکات این شبکه برای مخاطبانش است.

بینندگان شبکه یک می توانند در روز چهارشنبه 22 بهمن ماه ساعت 18 بیننده برنامه «کارنامه» با اجرای محمد دلاوری باشند که با یکی دیگر از چهره‌های تاثیرگذار انقلاب صحبت می‌کند. ویژه برنامه زنده «خیابان ایران» هم قرار است در 2 بخش صبحگاهی و عصرگاهی بصورت زنده ساعت 9 صبح و 17 ساعت تقدیم بینندگان می‌شود.

فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا ، هم روز 22 بهمن ساعت 15 تقدیم بینندگان شبکه یک می‌شود. علاقمندان به «مسابقه ایران »که به نوعی مسابقه ایران شناسی در زمینه‌های مختلف است، می توانند در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، این مسابقه را با اجرای سعید شیخ زاده ، بعد از خبر ساعت 19 مشاهده کنند.

امتیاز شما