امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

«مادر من» ویژه برنامه رادیو پیام برای گرامیداشت مقام والای مادر

مشاهده ۶۲۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۳- ۱۴:۰۸

رادیو پیام به مناسبت روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، ویژه برنامه«مادر من» را با همکاری موسسه خیریه کهریزک از خانه سالمندان کهریزک بصورت زنده پخش می‌ کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهرام ملازاده، مدیر شبکه رادیویی پیام و رادیو آوا گفت: شبکه رادیویی پیام به لحاظ ساختار سازمانی و نوع برنامه سازی متمایز از سایر شبکه‌های شنیداری در سپهر رسانه ای جمهوری اسلامی‌ بوده است، این تفاوت ساختاری در رادیو پیام، مانع از حضور این شبکه پرمخاطب در فضای خارج از استودیو بود. با تمهیدات و تدابیر پیش بینی شده، امسال در سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا (س) و روز مادر، رادیو پیام برای اولین بار پخش برنامه در خارج از استودیو را تجربه می‌کند.

مدیر رادیو پیام گفت: به مناسبت ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، به پاس قدردانی از تمام مادران سرزمینمان ویژه برنامه«مادر من» به صورت زنده از محل خانه سالمندان کهریزک به روی آنتن می رود. در این ویژه برنامه رادیو پیام به عنوان نماینده تمام مردم ایران در تکربم مقام والای مادر، در کنار مادرانی این روز را جشن خواهد گرفت که از داشتن محبت خانواده محروم هستند.

وی افزود: در این برنامه علاوه بر هنرمندان رادیو، چهره‌های شاخص و محبوب هنری کشور حضور دارند، همچنین با دعوت از گروه موسیقی، خوانندگان سنتی و پاپ و گروه نمایشی در برنامه، لحظات شاد و جذابی تقدیم مادران می‌شود.

گفتنی است رادیو تصویری رادیو پیام و آوا نیز همزمان با پخش برنامه، تصاویر محل برگزاری جشن روز مادر که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی تدارک دیده شده، را به نمایش می‌گذارد.

امتیاز شما