امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

هیسپان‌تی‌وی «حتی یک خط» و «دلقک ها» را به اسپانیایی‌زبان‌ها معرفی می‌کند

مشاهده ۳۱۶
۱۳۹۹/۱۱/۱۳- ۱۶:۵۴

برنامه «بلانکو» شبکه هیسپان تی وی این هفته به معرفی و بررسی دو فیلم کوتاه «حتی یک خط» به کارگردانی ویکتور دیاز و «دلقک ها» به کارگردانی مهدی یوسفعلی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اُسوالدو کانالز» مجری برنامه بلانکو که در هر قسمت یک فیلم کوتاه خارجی را معرفی می‌کند و ضمن نمایش بخش هایی از آن، با سازنده اثر به گفت و گو می‌پردازد، در این هفته فیلم «حتی یک خط» را انتخاب کرده است.

این فیلم روایتی است از ملاقات دو بانوی مسن به نام های «انکارنا» و «روزاریو» که طبق قرار همیشگی خود برای صرف عصرانه، به کافه محله خود می روند. اما در یکی از این روزها، اتفاقی خاص برایشان رقم می خورد که تصمیم می‌گیرند زندگیشان را تغییر دهند و دست به یک ماجراجویی عجیب بزنند...

همچنین در این برنامه که در هر قسمت آن یک فیلم از جشنواره فیلم 100 ثانیه ای ایران را برای مخاطبان اسپانیایی زبان نمایش می دهد، فیلم «دلقک ها» اثر مهدی یوسفعلی روی آنتن هیسپان تی وی می رود.

برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» چهارشنبه 15 بهمن ماه ساعت 3:00 بامداد برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز ساعت 10:00 و 19:00 همان روز و 12:30 روز بعد روی آنتن می رود.

امتیاز شما