امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آیین آغاز تولید سریال تلویزیونی جنگلبان

مشاهده ۶۶۷
۱۳۹۹/۱۱/۱۴- ۱۰:۴۱

ساخت سریال تلویزیونی جنگلبان با نگاه پخش از شبکه‌های سراسری و استانی در صدا و‌سیمای مرکز ایلام کلید خورد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در مراسمی‌که با حضور مدیر کل و معاونین رسانه استانی ، مدیران منابع طبیعی استان و جمعی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشور برگزار شد،مراحل ساخت سریال تلویزیونی جنگلبان آغاز شد.

بازوند مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه سریال جنگلبان در ۱۳قسمت ۴۰ دقیقه ای و به زبان فارسی در دست تهیه و تولید است افزود:سریال جنگلبان،با موضوع منابع طبیعی و با نگاه پخش از شبکه‌های سراسری و استانی از بازیگران مطرح کشوری و استانی بهره گرفته و  در سه لوکیشن ایلام، تهران و گیلان در فضایی فانتزی تولید می‌شود.

وی افزود: استان ایلام با داشتن مراتع و جنگلهای فراوان از نظر منابع طبیعی جزواستان‌های بر خوردار کشور محسوب می‌شود، اما این ظرفیت و پتانسیل بسیار مهم تا کنون از دید فیلم سازان و مستند سازان بومی و ملی مغفول مانده است.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام علاوه بر منابع طبیعی غنی ،ظرفیت های قابل توجهی همچون وجود 430 کیلو متر مرز مشترک با کشور عراق و یادمان‌های دفاع مقدس در نقاط مختلف استان دارد افزود: بنا داریم با استفاده از هنرمندان بومی وملی و داشته‌های ارزشمند استان را در سطح ملی و بین المللی به نمایش بگذاریم.

بازوند به غفلت و ناآگاهی برخی افراد و درنتیجه آتش سوزی بخش وسیعی از جنگل‌های استان ایلام پرداخت و گفت:سریال جنگلبان ضمن پرداختن به اهمیت جنگل ها و مراتع بعنوان سرمایه و ثروت اصلی استان ایلام ، ظرفیت های طبیعی و قابلیت های استان را در سطح استانی ، ملی و بین المللی منعکس میکند.

 گفتنی است در ساخت سریال جنگلبان از بازیگران مطرح کشور همچون محمد فیلی ،رحیم نوروزی ،کیوان محمود نژاد مهری آل آقا ،آتش تقی پور و شبنم قلی خانی استفاده شده است.

امتیاز شما