امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

طلیعه فجر پیروزی از رادیو زیارت

مشاهده ۷۵۵
۱۳۹۹/۱۱/۱۴- ۱۳:۴۵

رادیو زیارت در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌ های وسیع و متنوعی را تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، جنگ«صحن انقلاب» با موضوع کمک به تحکیم روحیه انقلابی مردم، به تهیه کنندگی مصطفی اعلمی‌، در دهه فجر هر روز ساعت 13:15 دقیقه پخش و ساعت 23 همان روز بازپخش می‌شود.

سریال نمایشی«آن روزها» کاری از گروه نمایش رادیو زیارت است که در 5 قسمت 30 دقیقه ای، به تهیه کنندگی امیررضا رئوف و بازی مهران مطیع، علی ساعتی، مسعود محمودی، علیرضا قبادی، صدیقه چک، سیدمهران کاظمی و هادی عباسی ساعت 16روی آنتن می رود. این سریال نمایشی به داستان مبارزات همراهان امام خمینی(ره) در مشهد مقدس می‌پردازد.

برنامه«صبح زیارت» در گروه زیارت و فرهنگ رضوی رادیو زیارت در 10 قسمت 50 دقیقه ای تهیه شده است که با موضوع تبیین و تشریح دستاوردهای انقلاب جهانی اسلامی، هر روز از ساعت 7 صبح به صورت زنده به سمع مخاطبان می رسد.

«ستاره‌ها» نیز عنوان ویژه برنامه زنده ای از گروه زیارت و فرهنگ رضوی رادیو زیارت است که در 10 قسمت 90 دقیقه ای توسط مصطفی اعلمی تهیه می‌شود. این برنامه در این دهه هر روز از ساعت 18:30تا 21 با هدف بررسی کارکردها و برکات انقلاب اسلامی در اقشار مختلف به ویژه در حوزه زیارت، جوانان و بالندگی قشر مولد پخش می‌ شود.

واحد خبر رادیو زیارت نیز با 30 بخش خبری 10 دقیقه ای، اهم رویدادها و اخبار مراسم دهه فجر انقلاب را اطلاع رسانی می‌کند.

علاوه بر برنامه‌های تولیدی ذکر شده، واحد تامین و پخش رادیو زیارت نیز به مناسبت دهه فجر، 10 نمایش 30 دقیقه ای، 10 سخنرانی 25 دقیقه ای، 22 برنامه 10 دقیقه ای و مستندهای «آخرین سفر شاه»، «خانم حدیدچی» ، «یاران انقلاب» و... را تدارک دیده است.

 

امتیاز شما