امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

جنگ روایت ها از انقلاب اسلامی از رادیو تهران

مشاهده ۱۸۸
۱۳۹۹/۱۱/۱۸- ۰۸:۳۹

برنامه«گفتاورد» رادیو تهران 18 و 20 بهمن به سراغ موضوع جنگ روایت ها از انقلاب اسلامی و رابطه موسیقی و انقلاب پخش می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «گفتاورد» عنوان برنامه ای گفت و گو محور است که به بحث و گفت و گو درباره موضوع های روز می‌ پردازد. جنگ روایت ها از انقلاب اسلامی موضوع برنامه امروز «گفتاورد» است که با حضور دکتر رضا واعظی، پژوهشگر علوم سیاسی و متخصص حوزه انقلاب اسلامی روی آنتن می رود. گفتنی است؛ این برنامه روز دوشنبه 20  بهمن با موضوع رابطه موسیقی و انقلاب از رادیو تهران پخش می‌شود. گفت و گو با آهنگسازان و پژوهشگران حوزه موسیقی و ترانه‌ ها که چه نقشی در ایجاد شور و شوق انقلابی داشته اند، بخشی از این ویژه برنامه است که ساعت 12:20دقیقه تقدیم مخاطبان می‌ شود.

شعر انقلاب اسلامی موضوع برنامه«گفتاورد» در روز چهارشنبه 22 بهمن است که با حضور دکتر هادی سعیدی کیاسری، شاعر و پژوهشگر، رئیس بنیاد بیدل دهلوی و مدیر کانون ادبیات ایران می‌شنویم.

این برنامه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران، که به تهیه کنندگی ساناز باقری و با حضور دکتر امیر دبیری مهر، سردبیر و کارشناس مجری برنامه روزهای زوج روی آنتن می رود.

امتیاز شما