امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«ویلایی‌ها» از کانال بالکان سحر سردرآوردند

مشاهده ۵۸۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۹- ۱۵:۰۹

فیلم سینمایی «ویلایی‌ها» امشب ساعت 23:30 (به وقت تهران) بر روی آنتن کانال بالکان شبکه سحر می‌رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ویلایی‌ها» اولین فیلم بلند منیر قیدی در مقام کارگردان است و اصغر نیک سیرت زبانگردانی این فیلم به زبان بوسنیایی را برعهده داشته است.

«قیدی» کارگردان و نویسنده فیلم به سراغ سوژه ای رفته که در تاریخ سینمای دفاع مقدس به آن کمتر پرداخته شده است، یعنی زنانی که در حوالی جبهه‌های جنگ در یک شهرک حضور دارند و شرایط دشواری را تجربه می‌کنند.

«ویلایی‌ها» که برای نخستین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و موفق شد تا در چندین بخش جوایزی کسب کند، داستان خانواده‌های فرماندهان سپاه و ارتش در سال 1365 است.

«عزیز» زن 50 ساله ای است که همراه نوه‌هایش وارد مجموعه ویلاها می‌شود. «الیاس» نیز راننده بسیجی است که هر وقت وارد مجموعه می‌شود همه نگران این می‌شوند که شاید خبر شهادت یکی از فرماندهان را بدهد. پس از مدتی «سیما» که عروس عزیز است، از تهران می آید تا بچه‌های خود را به خارج از کشور ببرد. طناز طباطبایی، پریناز ایزدیار، آناهید افشار، صابر ابر، ثریا قاسمی، فریما کهنموئی، گیتی قاسمی، معصومه بیگی، علیرضا داوری، علیرضا پریشانی و سیدسورن اسلامبولی زاده در «ویلایی‌ها» با تهیه کنندگی سعید ملکان نقش آفرینی کرده اند.

امتیاز شما