امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

«بلانکو»ی هیسپان تی وی معرفی می‌کند؛ «Pampariyutsi» و «تکه‌ای از زندگی»

مشاهده ۳۲۲
۱۳۹۹/۱۱/۲۱- ۱۶:۰۳

برنامه «بلانکو» شبکه هیسپان تی‌وی در برنامه چهارشنبه خود به معرفی و بررسی دو فیلم کوتاه «Pampariyutsi» به کارگردانی نورما پایما و «تکه ای از زندگی» به کارگردانی پگاه عبادت‌دوست می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اُسوالدو کانالز»، مجری برنامه بلانکو که در هر قسمت یک فیلم کوتاه خارجی را معرفی می‌کند و ضمن نمایش بخش هایی از آن، با سازنده اثر به گفت و گو می‌پردازد، در این هفته فیلم «Pampariyutsi» را انتخاب کرده است.

این فیلم کوتاه به حقوق زنان سرخپوست در مکزیک می‌پردازد و نشان می دهد که چگونه یک زن سرخپوست توانست با عبور از موانع و مرزهای نژادی، زبانی و اقتصادی، به چهره‌ای موفق تبدیل شود و دیگر زنان سرخپوست را به حضور در اجتماع ترغیب کند.

همچنین در این برنامه که در هر قسمت آن یک فیلم از جشنواره فیلم 100 ثانیه‌ای ایران پخش می‌شود، فیلم «تکه ای از زندگی» اثر پگاه عبادت دوست روی آنتن می رود تا اسپانیایی زبان‌ها به تماشای این فیلم ایرانی بنشینند.

برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» چهارشنبه 22 بهمن ماه ساعت 3:00 بامداد برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز ساعت 10:00 و 19:00 همان روز و 12:30 روز بعد روی آنتن می رود.

امتیاز شما