امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

کودکان ، یکی از اصلی‌ترین مخاطبان تلوبیون

مشاهده ۲۴۹
۱۳۹۹/۱۱/۲۹- ۱۰:۱۳

مدیرعامل سامانه تلوبیون معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما ،کودکان را یکی از اصلی ترین گروه‌های مخاطب این سرویس می‌داند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به گفته مهندس خورشیدی اگر بخواهیم جامعه مخاطب خود را به چند گروه اصلی تقسیم‌بندی کنیم، جامعه مخاطب کودک یکی از مهمترین آنهاست و حجم قابل توجهی از کاربران ما، کودکان هستند.
او می‌گوید: در حوزه محتوای کودک و نوجوان، تلوبیون بیش از ۵۰ هزار قسمت فیلم ، سریال و برنامه اختصاصی دارد و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با شبکه پویا به زودی کیفیت محتوای آرشیو این شبکه به صورت اچ دی دراختیار علاقه مندان قرار می‌گیرد.
خورشیدی تاکید می‌کند: کیفیت پخش مستقیم شبکه پویا در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از کیفیت عادی به اچ دی ارتقا پیدا کرده و کاربران این شبکه می‌توانند هم اکنون پخش مستقیم شبکه پویا را با کیفیت اچ دی از تلوبیون تماشا کنند.
مدیر عامل سامانه تلوبیون با بیان اینکه بر اساس محاسبات سیستم تحلیل اطلاعات ما، کاربران شبکه پویای تلوبیون در دی ماه امسال ۸۰ میلیون دقیقه ، شبکه پویا را تماشا کرده انداضافه می‌کند: از این میزان، ۶۴ میلیون دقیقه آرشیو و ۱۴ میلیون دقیقه نیز محتوای پخش مستقیم و زنده بوده است.
خورشیدی امیدوار است با تمهید سازمان و افزایش زیر ساخت‌های مورد نیاز ، بتوان شبکه‌های باکیفت اچ دی بیشتری را در اختیار کاربران قرارداد.

امتیاز شما