امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

پدرانه‌های، سینمای ایران و جهان از شبکه نمایش

مشاهده ۳۳۷
۱۳۹۹/۱۲/۰۲- ۱۳:۱۸

شبکه نمایش به مناسبت فرا رسیدن روز پدر در هفته پیشرو به فیلم های «پدران در سینما» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش، در بخش ژانر منتخب هفتگی خود فیلم هایی با مضمون «کوهستان» را در کنداکتور خود جانمایی کرده است و در بخش صحنه گران فیلم های «پدران در سینما» را به روی آنتن می‌برد. براساس این گزارش فیلم های ایرانی و تله فیلم ساعت ۱۳ این شبکه از شنبه ۲اسفند تا ۸ اسفندماه به ترتیب فیلم های: خانم بزرگ خواب میبیند، دماغ، جاسوس بازی، زمانی برای درنگ، خیال نقش، خروس جنگی و جستجو در جزیره هستند.

شبکه نمایش در بخش ژانر منتخب خود فیلم هایی با مضمون کوهستان را برای پخش این هفته در نظر گرفته است که به ترتیب فیلم های: معجزه در کوهستان، اورست، سفر به کوهستان، صعود، کوهی میان ما، رویای صعود و حد عمود از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ به روی آنتن می روند.

این شبکه در بخش صحنه گران خود به مناسبت فرا رسیدن روز پدر به فیلم های سینمایی پدران در سینما خواهد پرداخت که فیلم های من سم هستم، پیکو، پدرو پسر قهرمان، بوی پیراهن یوسف، در جستجوی خوشبختی، خانم دات فایر و دست های خالی از شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شوند.

در باکس فیلم های جذاب ساعت ۲۳ این شبکه به ترتیب: دریا سالار، وقتی تو خواب بودی، زندگی ابدی، ابر ستاره، دنیای ژوراسیک ۲، آخرین جنگجوی قهرمان و لبه تیغ پخش خواهند شد.

همچنین مخاطبان می توانند فیلم های کلاسیک این شبکه را از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد با عناوین: مردان، ولگرد وحشی، توده چسبنده، شغل ایتالیایی، مردی از رودخانه برفی، دسته ژاندارم ها و شین دنبال کنند.

امتیاز شما