امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

«همای رحمت» به اترک رو می کند

مشاهده ۳۸۹
۱۳۹۹/۱۲/۰۵- ۱۲:۲۲

صداوسیمای خراسان شمالی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) با ویژه برنامه«همای رحمت» مخاطبان را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«همای رحمت» همزمان با فرارسیدن میلاد اولین خورشید امامت و ولایت، حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) و روز پدر از صدای خراسان شمالی پخش می‌شود.

گزارش مردمی از شور و نشاط مردم در روز پدر به ویژه گفت و گو با پدران کادر درمان، یادداشتی برای پدر، دلنوشته فرزندان شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برای سردار سلیمانی، کلام بزرگان تاریخ درباره حضرت علی(ع)، موسیقی و مولودی و پدر مهربانی با محور گفت و گو با پدربزرگ ها در خانه سالمندان از آیتم های برنامه است.

«وقتی بابا کوچک بود» با موضوع خاطرات کودکی پدرها و پدربزرگ ها، پدارن خدمت و گفت و گو با پدرها با مشاغل خاص مانند پرستار ، آتش نشان ، راننده ، نگهبان و ...، کلام مولا از نهج البلاغه، معرفی کتاب و ... از دیگر بخش های برنامه«همای رحمت» است.

این برنامه به تهیه کنندگی مجید حمزانلویی و گویندگی اعظم صادقی و جواد اسکندری، روز پنج شنبه 7 اسفند از ساعت 9:30  به مدت 90 دقیقه به طور زنده از صدای اترک پخش می‌ شود.

برنامه تلویزیونی«شب های اترک» نیز به مناسبت ولادت امام علی(ع)، به صورت ویژه با دو پویش مردمی آزادی زندانیان غیرعمد، هدیه روز مرد و همچنین با ایجاد فضای شاد، حضور میهمانان، موسیقی و مولودی برای هم استانی‌های عزیز به جایگاه رفیع پدر در خانواده می‌پردازد.

برنامه«شب های اترک »به تهیه کنندگی حامد ظریفیان، هر روز ساعت 21 از سیمای اترک به طور زنده پخش می‌ شود.

تصاویر

امتیاز شما