امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

صداوسیمای مرکز فارس آماده برای جشن میلاد امام علی (ع)

مشاهده ۳۰۷
۱۳۹۹/۱۲/۰۵- ۱۵:۴۵

صدا و سیمای مرکز فارس برنامه‌های شادی را به مناسبت روز میلاد امام علی (ع) تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این خبر را سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس اعلام کرد و گفت: حوزه پیام این مرکز در بخش های مختلف صدا، سیما، خبر و فضای مجازی از نخستین ساعات این روز برنامه‌های شاد و متنوعی دارند.

وی از ویژه برنامه کاشانه مهر، ویژه برنامه‌های کودکان، برنامه زنده ترکیبی دلگشا، اجرای مسابقه، معرفی کتاب های مرتبط با ویژگی‌های اخلاقی امام علی (ع)، برگزاری پویش پدران آسمانی و نمایش فیلم های سینمایی طنز و شاد را از جمله برنامه‌های این مرکز در روز میلاد مولای متقیان معرفی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس گفت: دو ویژه برنامه پسین دلگشا و نارنجستان، با موضوع میلاد امام علی (ع) هم از رادیو فارس به همین مناسبت پخش می‌شود. پخش برنامه‌های کوچه باغ ترانه، گذر 4 فصل، پیام رادیو فارس، مثل سایه مثل کوه، اسیر دل ها، دور عاشقان، سایه آفتاب، راه کار و میان برنامه‌هایی همچون سرود، مولودی و طنز هم از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در صدای مرکز فارس برای جشن میلاد امام علی (ع) است.

سهرابی همچنین از تدارک گسترده این رسانه استانی برای انتشار محتوای متناسب برای فضای مجازی در این روز مبارک و همچنین تولید و پخش گزارش های خبری خبر داد.

تصاویر

امتیاز شما