امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

دیدار مدیران رادیو معارف با رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم

مشاهده ۴۱۶
۱۳۹۹/۱۲/۰۶- ۱۴:۱۲

مسئول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم از رادیو معارف به عنوان یکی از برکات انقلاب اسلامی نام برد و از مسئولان این رسانه دینی خواست پیام دین را هنرمندانه تبلیغ کنند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی  در دیدار با مدیران رادیو معارف با اشاره وجود منابع غنی دینی از قرآن و معارف اهل بیت (ع)  بر ارائه و تبیین هنرمندانه این معارف برای مخاطبان تاکید کرد.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اکثریت مردم دارای عواطف و علائق دینی هستند افزود: باید با استفاده از ابزار هنر و رسانه این عواطف به معرفت تبدیل شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی  با اشاره به دو جریان الهی و مادی در دنیای امروز و سرگردانی بشر بین این دوجریان گفت: اگر انسان زیبایی‌های معنوی را درک کند تعلقات دنیوی برای او  رنگ می‌بازد.

مسئول  دفتر رهبر معظم انقلاب در قم بر بهره گیری از ظرفیت های هنری و ادبی برای تبیین معارف دینی ، پاسخگویی به  شبهات دشمنان در باره انقلاب اسلامی ، بهره گیری از محضر مراجع معظم تقلید و  استادان برجسته حوزه، پاسخگویی به نیازهای تخصصی مخاطبان حوزوی ،اطلاع رسانی دقیق از برنامه‌ها و زمینه سازی برای برگزاری کرسی‌ها ی آزاد اندیشی تاکید کرد.

پیش از سخنان حجت الاسلام و المسلمین محمدی عراقی  مسعود کاویانی، مدیر رادیو معارف،در گزارشی پرداختن به سه محور اعتقادات ، احکام و اخلاق  در چارچوب گفتمان انقلاب اسلامی را راهبرد اصلی این رادیو عنوان کرد.

وی از رادیو معارف به عنوان یکی از رادیو های پر مخاطب رسانه ملی نام برد و گفت: همجواری با حوزه علمیه قم و بهره گیری از مؤسسات علمی و دینی  رادیو معارف را به رسانه ای منحصر به فرد و مرجع تبدیل کرده است.

 

 

امتیاز شما