امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

تازه‌های آی‌فیلم برای کودکان و نوجوانان

مشاهده ۲۳۹
۱۳۹۹/۱۲/۱۲- ۱۵:۱۰

فیلم‌های سینمایی «عملیات مهدکودک»، «کلاه قرمزی و سروناز»، «عینک پردردسر»، «فیلشاه»، «مدرسه موش‌ها» و مجموعه انیمیشنی «شکرستان» در صفحه ویژه کودک و نوجوان وب‌سایت شبکه آی‌فیلم قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور فراهم‌آوردن امکان بهره‌برداری بهتر کودکان و نوجوانان از اوقات فراغت ناشی از محدودیت‌های کرونایی، آثار جدید نمایشی در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم منتشر شده است. 

ماجراهای «کلاه‌قرمزی و سروناز» در آی‌فیلم «کلاه قرمزی و سروناز» محصول سال ۱۳۸۱ به کارگردانی ایرج طهماسب و با بازی ایرج طهماسب، فاطمه معتمدآریا، رضا فیض نوری و رضا عطاران است. در این فیلم کلاه قرمزی پس از سال‌ها مردود شدن، بالاخره در امتحانات مدرسه‌اش قبول و شاگرد ممتاز شناخته می‌شود و حالا نوبت آقای مجری است تا طبق قولی که به کلاه قرمزی داده است، برای او یک دوچرخه بخرد اما...

«عینک پردردسر» به آی‌فیلم رسید

فیلم «عینک پردردسر» محصول سال ۱۳۹۱ داستان پسر نوجوانی است که عینکش شکسته و عینک جدیدش هم مشکلاتی برایش ایجاد می‌کند... محمدرضا پورپیرعلی، امیرحسام جوزقیان، زهرا خدادادی، منصور مهدی پور و پارسا ابوالقاسمی‌بازیگران این فیلم هستند.

«عملیات مهدکودک» در وب‌سایت آی‌فیلم

فیلم «عملیات مهدکودک» به کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری و تهیه‌کنندگی رؤیا شریف محصول سال ۱۳۹۱ است و حسام نواب صفوی، بهنوش بختیاری، اکبر عبدی، علیرضا خمسه، امیرحسین رستمی در آن ایفای نقش کرده‌اند. داستان فیلم روایتگر چند کودک است که برای جلب توجه والدینشان دست به کار بزرگی می‌زنند و…

حضور«فیلشاه» در آی‌فیلم

«فیلشاه» به کارگردانی‌هادی محمدیان و تهیه‌کنندگی حامد جعفری نیز در وب‌سایت این شبکه قرار گرفته است.داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «فیل شاه» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می‌شود…. این انیمیشن در اصل دربارهٔ اصحاب فیل و حمله ابرهه به خانه کعبه است که در نهایت به ولادت حضرت محمد(ص) ختم می‌شود.

خاطره بازی با«مدرسه موش‌ها»

سریال عروسکی خاطره‌انگیز «مدرسه موش‌ها» به کارگردانی مرضیه برومند، در ۱۸ قسمت در صفحه ویژه کودک و نوجوان بارگذاری شده است. این سریال عروسکی ماجرای به مدرسه رفتن گروهی بچه‌موش را روایت می‌کند که نام هرکدام، از رفتار یا ظاهرشان گرفته شده است. مثل کپل، خوابالو، عینکی و... .

«شکرستان»ی‌ها هم به آی‌فیلم آمدند

فصل اول مجموعه دیدنی «شکرستان» به آثار ارائه شده در صفحه کودک و نوجوان وبسایت آی فیلم افزوده شده است. «شکرستان» بیش از ۱۰۰ شخصیت دارد و همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد و مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

صفحه ویژه کودک و نوجوان سایت آی فیلم از طریق آدرسfa.ifilmtv.com/s/koodak در دسترس بوده و هزینه اینترنت برای تماشای آثار بارگذاری شده در این صفحه، نیم بهاست.

امتیاز شما