امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی

مشاهده ۶۰۷
۱۳۹۹/۱۲/۱۳- ۰۹:۲۵

مدیر کل روابط عمومی سازمان صداوسیما به پیشنهاد معاون برون مرزی رسانه ملی در حکمی، ماهرو یوسفی را به سرپرستی روابط عمومی این معاونت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، محمد حسین رنجبران در این حکم برنامه ریزی و زمینه سازی برای تحقق اهداف کلان رسانه ملی و اداره کل روابط عمومی در حوزه بین الملل، اطلاع رسانی به موقع از فعالیت شبکه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی معاونت برون مرزی، برقراری ارتباط موثر با واحد های ستادی اداره کل روابط عمومی و مدیران و کارکنان معاونت برون مرزی، طراحی و تدوین برنامه ای دقیق برای تقویت تعاملات و ارتباط با مخاطبان و انعکاس آن، برنامه ریزی برای حضور موثر و به موقع در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، نظارت بر مصاحبه با مدیران و برنامه سازان معاونت برون مرزی و فعالیت آن‌ها بعنوان شخص حقوقی در فضای مجازی با هماهنگی معاون محترم و     اداره کل روابط عمومی و ارائه گزارش های ادواری از فعالیت های انجام شده در حوزه ماموریتی را از جمله وظایف و مأموریت های یوسفی در این عرصه مهم دانسته است. 

مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی همچنین با بیان اینکه کارکنان خدوم معاونت برون مرزی همواره در گمنامی خدمات ویژه ای در معرفی انقلاب و نظام اسلامی و حمایت از جبهه مقاومت ارائه کرده اند تأکید کرده است:  این خدمات و تلاش ها باید بیش از پیش به افکار عمومی معرفی شود و این، مسئولیت سنگین روابط عمومی معاونت برون مرزی را سنگین تر می‌کند.

وی در این حکم  از تلاش ها و زحمات خالصانه شیدا اسلامی مدیر پیشین روابط عمومی معاونت برون مرزی در دو سال و هفت ماه تصدی این سمت قدردانی کرده است.  

ماهرو یوسفی دانش آموخته مقطع کارشناسی خبرنگاری با گرایش خبرنگاری سیاسی و مقطع کارشناسی ارشد رشته حقوق بین الملل است. او عضویت در شورای تخصصی و سیاست گذاری کودک و نوجوان سازمان،شورای کارشناسی طرح و برنامه شبکه امید و اتاق فکر و شورای طرح گروه کودک و نوجوان شبکه قرآن و معارف سیما؛ مدیریت گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی الکوثر ، مشاور مدیرشبکه جهانی الکوثر و مسئول راه اندازی کانال عربی کودک و نوجوان را در کارنامه فعالیتش در رسانه ملی دارد.

 

امتیاز شما