امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
گفت وگوی بی واسطه سازندگان سریال «دادستان» بامردم در 162
گفت وگوی بی واسطه سازندگان سریال «دادستان» بامردم در 162

زنگ ها برای «دادستانی» ها به صدا در می آید

مشاهده ۴۵۷
۱۳۹۹/۱۲/۱۶- ۰۹:۵۰
تعداد بازدید:457

سازندگان سریال «دادستان» یکشنبه 17اسفند در امور مخاطبان روابط عمومی سازمان صداوسیما به تماس های مردمی‌پاسخ می دهند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مسعود ده نمکی کارگردان و محمد خزاعی تهیه کننده این سریال به همراه کاوه سماک باشی، هلیا امامی، علیرضا استادی و علی سلیمانی سرنسلی یکشنبه از ساعت 11تا 12 پای تلفن‌های سامانه 162 روابط عمومی رسانه ملی می نشینند و به سوالات مردم درباره سریال پاسخ می دهند و شنونده دیدگاه‌هایشان می‌شوند. سریال «دادستان» که به تازگی پخش آن از شبکه سه سیما به اتمام رسیده است از تولیدات مرکز سیما فیلم بود که موضوعی جنجالی داشت و ماجرای چند دانشجوی مطالبه گر بود که یک کانال تلگرامی راه اندازی کرده و سعی در «داد» ستانی داشتند اما با باندی مواجه می‌شوند که تحت هدایت یک نفر، اقدام به مهره چینی در سطوح بالای قدرت درکشور می‌کنند.

ده نمکی زمانی که قسمت‌های ابتدایی از «دادستان» روی آنتن رفته بود در یک پست اینستاگرامی اعلام کرد که «دادستان هر روز ملتهب تر می‌شود امیدوارم که سازمان در برابر فشارهای بیرونی تاب بیاورد و از فضای مجازی و رسانه‌های جدید عقب نیفتد ۱۶۲ تلفن روابط عمومی سازمان است من اگر جای شما مخاطبان همراه دادستان بودم به آنها امید و قوت قلب می‌دادم تا دو هفته دادستان را تحمل کنند و کم نیاورند» حال باید دید مردمی‌که ده نمکی خطاب قرار داده بود درباره این سریال و ساختارش چه حواهند گفت.

علاقه مندان به گفت و گو با عوامل این سریال می توانند با تلفن «162» از سراسر کشور در مدت زمان ذکر شده تماس بگیرند. ضمنا پس از این پاسخگویی نشست خبری این سریال از ساعت 12 تا 13 برگزار می‌شود و خبرنگاران به صورت مجازی پرسش هایشان را مطرح خواهند کرد. این نشست به طور زنده از لینک پخش زنده پایگاه اطلاع رسانی سازمان صداوسیما پخش می‌شود.

 

ویدئوها

امتیاز شما