امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

نمایش توانمندی‌های معلولان استان از قاب سیمای فارس

مشاهده ۲۸۹
۱۳۹۹/۱۲/۱۶- ۱۴:۲۴

اعضای هیات امنای موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین (جامعه معلولین استان فارس) دردیدار با مدیرکل صداوسیمای فارس از تلاش های این مرکز در توجه و رسیدگی به مشکلات جامعه معلولان استان قدردانی کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این دیدار سهرابی مدیرکل صداوسیمای فارس ضمن تبریک چهلمین سالگرد تاسیس موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین انعکاس و پیگیری مشکلات جامعه معلولاین استان فارس را از اهداف مهم برنامه سازی در صداوسیمای مرکز فارس برشمرد و خواستار توسعه ارتباطات مرکز فارس و این موسسه برای پیشبرد امور معلولین استان شد.

سهرابی اغلام کرد: صداوسیمای مرکز فارس بیش از گذشته این آمادگی را دارد تا با به تصویر کشیدن توانمندی‌های فراوان جامعه معلولان استان فارس و معرفی افراد برتر و موفق این حوزه به همراه خانواده‌هایشان در جامعه الگوی سازی کند.

عباس عباسی مسوول موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین هم با بیان اینکه دو هزار معلول استان فارس عضو این موسسه هستند از تلاش های صداوسیمای فارس برای پیگیری مشکلات معلولان استان قدردانی کرد .

در این جلسه در خصوص مسائل فرهنگی مذهبی و اجتماعی معلولین استان فارس بحث و تبادل نظر شد.

موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین با برگزاری برنامه‌ها و اردوهای زیارتی و سیاحتی برای معلولان استان فارس تلاش می‌کند روحیه نشاط ، خودباوری ، امید وکارآمدی را در بین جامعه معلولین استان فارس تقویت کن

تهیه و پخش مستند از این کمپین ، دعوت از مسئولان ، کارآفرینان ، فرهیختگان و نخبگان علمی ، ورزشی ، اجتماعی و فرهنگی و مذهبی جامعه معلولان استان در برنامه‌های صداوسیما  و پخش فعالیت های مختلف معلولین استان فارس از قاب رسانه ملی در استان فارس از مهم ترین مواردی بود که برای تعامل بیشتر صداوسیمای فارس و موسسه فرهنگی مذهبی الصابرین مورد تاکید قرار گرفت .

 

امتیاز شما