امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن مبعث رسول مهربانی‌ ها در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۴۴۶
۱۳۹۹/۱۲/۱۷- ۱۲:۳۹

صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با ویژه برنامه های متنوعی، مبعث رسول گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) را جشن می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای جهان بین با تولید ویژه برنامه‌های «شب های بام ایران» و «پیامبر مهربانی» مبعث رسول گرامی اسلام را گرامی می دارد. رضا قاضی تهیه کننده و کارگردان برنامه «شب های بام ایران» با دعوت از میهمانان و خوانندگان استانی، این شب را برای بینندگان به یاد ماندنی می‌کند. نمایش طنز مش عامو با بازی محمدرضا لله گانی در کنار مجریان برنامه، وحید علیدادی و فخری قائدی، استان گرد، موسیقی تصویر، نماهنگ، گزارش های مردمی، دعوت از شاعران استانی و خواننده شو از بخش های زیبا و متنوع این برنامه هستند که در شب بعثت پیامبر رحمت ساعت 21 تا 22:30 تقدیم مخاطبان می‌شود.

برنامه«پیامبر مهربانی» هم در روز مبعث از ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی و کارگردانی داریوش نیکبخت و اجرای مینا حیدری، عماد صدری نژاد و گزارشگری محمد یگانگی روی آنتن می رود. گزارش های شاد مردمی، موسیقی تصویر، دعوت از خوانندگان و شاعران استانی، ورزش باستانی و دعوت از کارشناس مذهبی و صحبت درباره شخصیت والای حضرت محمد(ص)، پیام و اهداف مبعث از منظر قرآن کریم و وظیفه مسلمانان در قبال بعثت از بخش های متنوع برنامه هستند.

صدای جهان بین نیز با برنامه «رسول مهربانی»، روز بعثت حضرت محمدمصطفی(ص)، خاتم رسولان را جشن می‌گیرد. این برنامه روز مبعث ساعت 9 تا 11 به تهیه کنندگی فاطمه دهقانی، گویندگی زهرا خنکداری و گزارشگری مجید عالی پور، زنده و مستقیم از رادیو جهان بین به سمع شنوندگان می رسد. مبحث کارشناسی ویژه شخصیت حضرت محمد(ص) و بعثت ایشان، گزارش های شاد مردمی، بسته‌های صوتی همکاران افتخاری(شعر و آنونس)، موسیقی و ترانه، پخش قطعاتی از فیلم محمد رسول الله، تلفن و پیامک از بخش های متنوع این برنامه هستند.

چهار گزارش ویژه مبعث برای پخش در بخش های خبر تلویزیون و رادیو و انعکاس در فضای مجازی خبرگزاری صدا و سیمای استان، پوشش خبری برنامه‌های اجرایی مرتبط با عید مبعث در سطح استان و شهرستان‌ها در بخش های خبری تلویزیون و رادیو و تولید دو تیزر مناسبتی برای پخش در ابتدای بخش های خبری و انتشار در فضای مجازی خبرگزاری از اقدامات معاونت خبر مرکز به این مناسبت است.

امتیاز شما