امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

در ایام تعطیلات نوروز «تهرانِ ما سلامت»

مشاهده ۲۲۸
۱۳۹۹/۱۲/۱۸- ۰۷:۵۷

رادیو تهران با توجه به شیوع روزافزون ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی هر چه بیشتر در این زمینه مخصوصا در ایام تعطیلات نوروز، برنامه«تهران ما سلامت» را روی آنتن می برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در برنامه«تهران ما سلامت» علاوه بر گفت و گوی روز، خبرهای جدید درباره بیماری کووید 19، مسائل مربوط به آن و آگاهی بخشی در خصوص بیماری‌ هایی که با وجود کرونا، نیاز به مراقبت خاصی دارند، تقدیم مخاطبان می‌شود.

گزارشگر برنامه همراه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان، سری به سطح شهر و همین طور اماکن عمومی خواهند زد و از چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مردم را آگاه خواهد کرد.

در برنامه«تهران ما سلامت» هر روز یک پزشک به صورت حضوری مهمان برنامه است که به سوالات مخاطبان درباره کرونا و چهار بیماری که در صورت ابتلا به این ویروس، باعث تشدید این بیماری در این افراد می‌شود، پاسخ می دهد. مستندی از شرکت های سازنده واکسن کرونای ایرانی، مرور خاطرات کادر درمان بعد از یکسال از شیوع این ویروس و نگاهی به مقوله ورزش از دیگر بخش های برنامه است که با شما همراه می‌شود.

از جمله آیتم های برنامه«تهران ما سلامت» می توان به گشت و گذار با محور گزارش های سرزده همراه با مسئولان در سطح شهر و اماکن عمومی اشاره کرد. آیتم مدیر خونه هم توصیه‌هایی مبتنی بر طب سنتی در ایام کرونا و نوروز را به شنوندگان ارائه می دهد. همچنین در بخش«یکسال بعد» برنامه«تهران ما سلامت» از خاطرات کادر درمان در یکسال سخت با کرونا گفته می‌شود. 

برنامه«تهران ما سلامت» کاری از گروه تهران و رویدادها است که از 1 تا 4 فروردین ساعت 9:30 دقیقه از رادیو تهران روی آنتن می رود.

مریم سادات آصفی، تهیه کننده، نسترن حسنی، گوینده، معصومه حیدری پارسا، کارشناس مجری و خبرنگار، مهدی اسماعیلی، گزارشگر و مریم شهرام پور، آیتم ساز و نویسنده در برنامه با شما همراه هستند.

امتیاز شما