امروز پنج شنبه  ۹ فروردين ۱۴۰۳

«قرنطینه» و «شب گرم پاییزی» در «بلانکو»ی هیسپان تی وی

مشاهده ۲۳۴
۱۳۹۹/۱۲/۱۸- ۱۴:۴۶

برنامه «بلانکو»ی شبکه هیسپان تی وی در جدیدترین قسمت خود به بررسی دو فیلم کوتاه خارجی مرتبط با همه‌گیری کرونا به نام های «قرنطینه» به کارگردانی آندرس آسین و «اقیانوس‌های خالی» به گارگردانی آلبرتو مارتینز هوته می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اسوالدو کانالز مجری برنامه «بلانکو» که در هر قسمت به سراغ معرفی فیلم های کوتاه خارجی می رود و ضمن نمایش آن، با سازنده اثر به گفت و گو می‌پردازد، در این قسمت دو فیلم جدید و متناسب با حال‌وهوای این روزهای جهان به نام های «قرنطینه» و «اقیانوس های خالی» را انتخاب کرده است. فیلم کوتاه «قرنطینه» که در سال 2020 تولید شده، نگاهی دارد به مشکلات ذهنی و روانی که ممکن است به دنبال قرنطینه ناشی از همه‌گیری کرونا به سراغ انسان‌ها بیاید. در فیلم دوم نیز آلبرتو مارتینز هوته از زاویه‌ای دیگر به تبعات ویروس کرونا بر زندگی انسان‌ها می‌پردازد و نشان می دهد که چگونه این ویروس توانسته صمیمیت و روابط نزدیک میان انسان‌ها را تحت الشعاع خود قرار دهد و میان میلیون‌ها انسان در سراسر جهان فاصله بیندازد. همچنین فیلم کوتاه ایرانی «شب گرم پاییزی» به کارگردانی سید محمود شریفی اصل و محسن صابری نیز در این برنامه برای مخاطبان اسپانیایی زبان در سراسر جهان پخش خواهد شد. «بلانکو» در هر قسمت یک فیلم از جشنواره فیلم 100 ثانیه ایران را انتخاب می‌کند و روی آنتن می‌برد.

برنامه 25 دقیقه‌ای «بلانکو» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل پور چهارشنبه 20 اسفند ماه ساعت 3:00 بامداد برای مخاطبان اسپانیایی زبان پخش می‌شود. بازپخش این برنامه نیز ساعت 10:00 و 19:00 همان روز و 12:30 روز بعد روی آنتن خواهد بود.

امتیاز شما