امروز جمعه  ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
در «اسلام پاسخ می دهد» هیسپان تی وی بررسی می‌شود:
در «اسلام پاسخ می دهد» هیسپان تی وی بررسی می‌شود:

گسترش اندیشه‌های تکفیری در میان جوانان اروپایی

مشاهده ۲۶۵
۱۳۹۹/۱۲/۱۹- ۱۳:۰۸
تعداد بازدید:265

برنامه «اسلام پاسخ می دهد» هیسپان تی وی در این قسمت به بررسی موضوع رواج اندیشه‌های تکفیری در میان جوانان اروپایی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه«اسلام دات کام» که با پرداختن به موضوعات اساسی، آموزه‌ها و نکات مهم اخلاقی و معرفتی اسلام و قرآن، مخاطبان اسپانیایی زبان را با این دین مبین آشنا می‌کند، در این قسمت ضمن بررسی چرایی گسترش افکار افراطی در میان جوانان اروپایی به ویژه برخی جوانان فرانسوی که بخش قابل توجهی از گروه‌های تکفیری را تشکیل می دهند، جایگاه معنویت در این جوامع را بررسی می‌کند. سهیل اسعد، مجری مسلمان آرژانتینی‌تبار «اسلام پاسخ می دهد» در این برنامه با میکائیل آلوارز، کارشناس دینی و مدیر وب‌سایت «کتابخانه اسلامی اهل بیت» (biab.org) در خصوص موضوع برنامه گفت‌وگو می‌کند و به نقش عواملی چون سبک زندگی، آموزش و دوری از معنویت در گسترش افکار افراطی در میان برخی جوانان اروپایی می‌پردازد.

برنامه«اسلام پاسخ می دهد» به تهیه کنندگی روح الله محقق چهارشنبه ساعت 4:30 به وقت تهران از شبکه هیسپان‎تی‎وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعات9:30 ،13:00و 18:30 و روز پنجشنبه ساعات 2:30و16:30 روی آنتن می رود.

امتیاز شما