امروز جمعه  ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

رسول مهربانی در رادیو اترک

مشاهده ۴۰۴
۱۳۹۹/۱۲/۲۰- ۱۱:۵۳

برنامه زنده رادیویی با عنوان«رسول مهربانی» در روز عید سعید مبعث از رادیو اترک به روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، صدای اترک به مناسبت عید سعید و بزرگ مبعث در روز پنج شنبه این هفته ویژه برنامه ای با نام " رسول مهربانی " تدارک دیده است.

بنا بر این گزارش، ویژه برنامه عید بندگی به تهیه کنندگی سمانه سفیدگر با آیتمهایی همچون ارتباط مستقیم با مراکز کردستان و کرمانشاه ، تبیین تاریخی بعثت حضرت رسول (ص) با حضور کارشناسان مذهبی شیعه و سنی ، گزارش مردمی ، پخش گزیده‌هایی از صوت فیلم محمد رسول ا... (ص) ، معرفی کتاب ، مسابقه پیامکی ، مولودی خوانی ، بعثت در آیات و روایات، فرمایش بزرگان در زمینه بعثت ، موسیقی محلی زنده با گویشهای ترکی ، کرمانجی و ترکمنی ، پوشش جشنهای عید مبعث و ارتباط با گزارشگران افتخاری در دیگر شهرها و روستاهای استان به روی آنتن می رود.

از دیگر عوامل این ویژه برنامه رادیویی می توان به آرش ضرغامی و نسرین شاکری به عنوان گویندگان برنامه اشاره کرد.

ویژه برنامه " رسول مهربانی " به مناسبت عید سعید مبعث روز پنج شنبه 21 اسفند از ساعت 09:30 الی 11:00  از رادیو اترک میهمان خانه‌های هم استانی‌ها خواهد بود.

سیمای اترک نیز به مناسبت عید بندگی در برنامه شب های اترک تلاش می‌کند با آیتم های متنوع و شاد، مولودی خوانی، دعوت از خانواده شهدا، آشتی کنان، گروههای موسیقی وسرود و دروبین مخفی لحظات شاد ومفرحی را برای هم استانی‌های عزیز رقم بزند.

تصاویر

امتیاز شما