امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

هفته آخر سال، این فیلم‌ها را از شبکه نمایش ببینید

مشاهده ۵۱۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۳- ۰۸:۱۴

شبکه نمایش برای آخرین هفته سال، فیلم های متنوع و شادی را برای مخاطبانش پخش می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نمایش در بخش صحنه گران، فیلم هایی با بازی بن استیلر با عناوین محافظین محله، شب در موزه (۱،۲،۳)، ملاقات با والدین، سرقت از برج و داستان خانواده مایرویتز را پخش می‌کند.

این شبکه در باکس ساعت ۱۳ خود به پیشواز عید می رود و فیلم های کمدی همچون میهمان بابا، ما خونه نیستیم، محله لب آب و آواز در خواب را برای پخش در نظر گرفته است.

شبکه نمایش در بخش گونه (ژانر) منتخب هفتگی خود، فیلم‌ هایی را که درباره آشپزی و پر از غذاهای وسوسه برانگیز است، از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ روی آنتن می‌برد. از جمله این فیلم ها می توان به سر آشپز، آشپزی با عشق، سرآشپز، موش سرآشپز، پاستاریونی، به قدر کافی و آشپزباشی اشاره کرد.

همچنین تسخیر کوهستان ببر، داری دیونم میکنی، تمام پول دنیا، قهرمان خیالی، ۴۷ رونین، ماجراهای شگفت انگیز آدل بلانسک و افسانه نارنیا (قسمت اول)، فیلم های بخش جذاب شبکه نمایش هستند که به ترتیب از امروز تا جمعه روی آنتن می روند.

گفتنی است فیلم های کلاسیک گاوچران‌ ها، دژ، برانیگان، جزیره ای بر بام دنیا، دردسر مشترک، آفتاب سرخ و زندگی شگفت انگیز هم به ترتیب تا پایان هفته از شبکه نمایش تقدیم شما می‌شود.

امتیاز شما