امروز پنج شنبه  ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

آی فیلمی ها به گوش؛ بین علی صادقی و اکبر عبدی به کدام رای می‌دهید؟

مشاهده ۳۱۴
۱۳۹۹/۱۲/۲۳- ۱۴:۵۰

نظرسنجی درباره انتخاب بازیگر برتر طنز از نگاه آی فیلمی ها به پایان خود نزدیک می شود؛ برای تکمیل مرحله نیمه نهایی، مخاطبان این شبکه فرصت دارند که با آرای خود، بین علی صادقی و اکبر عبدی، یکی را به مرحله نهایی بفرستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این این نظرسنجی، ۵۰ بازیگر طنز کشور در ۱۰ گروه پنج نفره در مرحله مقدماتی در معرض انتخاب مخاطبان قرار گرفتند و در یک مرحله، ۲۰ بازیگر برتر به مرحله دوم این نظرسنجی راه یافتند. در مرحله بعد، این افراد در پنج گروه ۴ نفره در معرض آرا قرار گرفتند و از هر گروه دو نفر به مرحله بعدی صعود کردند.

نظرسنجی هر رقابت در مرحله نیمه‌نهایی، پنج روز یک بار بوده است. پس از اتمام این مرحله، نفرات برتر به مرحله نهایی راه می‌یابند تا در یک گروه پنج‌نفره، فینال این نظرسنجی برگزار شود.

اکنون رقابت میان علی صادقی و اکبر عبدی در گروه آخر آغاز شده و تا ۲۵ اسفند ادامه دارد. با مشخص‌شدن نفر اول این گروه، نظرسنجی مرحله نهایی آغاز می‌شود.

نتایج رقابت چهار گروه برترین بازیگر طنز در مرحله نیمه‌نهایی با آرای مخاطبان آی‌فیلم در سایت این شبکه، مشخص شد، به طوری که مهران مدیری، محسن تنابنده، امیرحسین رستمی و جواد عزتی به مرحله نهایی صعود کردند. در مرحله نهایی منتخبان پنج گروه در معرض آرای مردمی قرار می‌گیرند تا ۳۰ اسفند، برترین بازیگر طنز ایران از نگاه آی‌فیلمی‌ها انتخاب شود.

تماشاگران آی فیلم می‌توانند برای شرکت در این نظرسنجی، گزینه مورد نظر خود را به شماره ۳۰۰۰۰۹۸ پیامک کنند یا با مراجعه به بخش نظرسنجی وب‌سایت آی‌فیلم فارسی، به گزینه مورد نظر خود رای دهند. همچنین این امکان فراهم است که با مراجعه به اپلیکیشن جدید شبکه یا صفحه مجازی آی‌فیلم فارسی گزینه مورد نظرشان را انتخاب کنند.

امتیاز شما