امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

عیدانه صدا و سیمای سمنان به مخاطبان در نوروز 1400

مشاهده ۸۳۶
۱۳۹۹/۱۲/۲۴- ۱۱:۵۱

صدا و سیمای مرکز سمنان به مناسبت فرارسیدن سال جدید، ویژه برنامه های متنوع و شادی را تدارک دیده که تقدیم هم استانی ها می کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «اینک بهار» ویژه برنامه تحویل سال نوی صدای مرکز سمنان است که روز آخر سال از ساعت 11 تا 14 به صورت زنده تقدیم بینندگان می‌شود. ویژه برنامه رادیویی«بوی بهار» با هدف افزایش نشاط و اطلاع رسانی، از 29 اسفند، در باکس صبح از ساعت 10 تا 12 و در باکس عصر از 18:30 تا 20 به صورت زنده روی آنتن می رود.

13 قسمت نمایش طنز رادیویی، 15 قسمت داستان‌های کوتاه طنز ویژه نوروز با عنوان«قصه شب»، معرفی آداب و رسوم مردم استان در نوروز با نام «نوروز در قومس»، مستندهایی با موضوع معرفی اماکن دیدنی و تاریخی استان، 15 قسمت نمایش طنز کوتاه، 15 قسمت برنامه با عنوان «نغمه‌های نوروز» و  ویژه برنامه‌های اعیاد شعبانیه از دیگر تمهیدات صدای مرکز سمنان در ایام نوروز 1400 است.

سیمای مرکز سمنان هم در آستانه سال نو، در روز سال تحویل از ساعت 9 تا 14 با ویژه برنامه زنده«عیدانه» به تهیه کنندگی علیجان دائیان، ساعات خوشی را برای مخاطبان هم استانی فراهم می‌کند. دعوت از خوانندگان و هنرمندان هم استانی، حضور نخبگان و فرهیختگان سمنانی، دیدار و گفت و گو با خانواده‌ های معظم شهدا و شهدای مدافع سلامت، اطلاع رسانی درخصوص وضعیت ترافیکی و آب و هوایی استان، موسیقی، معرفی آداب و رسوم مردم استان در استقبال از بهار و نوروز و نگاهی به سفره‌ های هفت سین مردم نقاط مختلف استان، از بخش های این ویژه برنامه است. ویژه برنامه «عیدانه» در ایام نوروز از ساعت 21 تا 22 بینندگان را همراهی می‌کند.

برنامه‌های «جورچین»، «زیر یک سقف»، و «یه صبح تازه»، پخش سریال و فیلم های سینمایی ایرانی و خارجی و مستندهایی با موضوع معرفی نقاط دیدنی و تاریخی استان و کشور از دیگر برنامه‌های نوروزی سیمای مرکز سمنان است.

تولید موشن گرافیک و موشن کمیک های نوروزی، دابسمش و دوبله طنز به گویش های نقاط مختلف استان،  پادکست های تصویری از جاذبه‌های دیدنی استان با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری استان، کلیپ های تصویری با موضوع مناسبت های آغاز سال نو و نیمه شعبان با استفاده از تکنیک ماسه روی شیشه، بازنشر تولیدات ویژه نوروزی معاونت های صدا ، سیما و خبر مرکز، عکس نوشت، پوستر و استوری اینستاگرامی از مناسبت های سال نو و عید نیمه شعبان و ... از پیش بینی‌های معاونت فضای مجازی مرکز به مناسبت نوروز است.

همچنین برقراری چندین ارتباط زنده با شبکه خبر و تهیه گزارش های تولیدی از اماکن تاریخی و گردشگری استان، تهیه گزارش هایی با موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ایام نوروز،  ارتباط زنده با پلیس راه استان و اطلاع از آخرین اخبار ترافیکی و جوی جاده‌های استان، بخش هایی از برنامه‌های معاونت خبر مرکز سمنان را تشکیل می دهد.

 

 

 

 

امتیاز شما