امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

انتشارات سروش کتاب «پرنیان عشق» را منتشر کرد

مشاهده ۴۲۱
۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۰۸:۰۷

انتشارات سروش چاپ نخست کتاب «پرنیان عشق» تألیف عصمت سپهری را منتشر و روانه بازار نشر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کتاب «پرنیان عشق» تألیف عصمت سپهری، روایت زنان ایثارگر رسانۀ ملی منتشر شد.

در مقدمۀ این کتاب آمده است:

در گام دوم انقلاب و چهلمین سالگرد دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران همچنان درگیر هجمه ‌های فرهنگی و اجتماعی دشمن و استکبار جهانی بر پیکره نظام است. اما خانواده‌ های شهدا و ایثارگران، به‌ویژه زنان قهرمان، مادران، همسران، خواهران، و دختران شهدا درصدد حفظ انقلاب و نظام با تأسی به راه و پیام شهدا هستند.

بی‌تردید رسانۀ ملی یکی از مهم‌ ترین پایگاه‌ های القای مقاومت، ایثار، امیدآفرینی، آگاهی‌بخشی و ایجاد فضای آرامش در جامعه بوده و بهترین ابزار برای به ‌تصویر کشیدن نقش مردم به‌ ویژه بانوان در این مقاومت فراگیر است. بنا به رسالت سازمان صداوسیما و امور بانوان و خانواده، به منظور ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، با توجه به اهمیت‌ بخشی به نقش خانواده‌ های شهداء به‌ عنوان زنجیره راه شهدا و ادامه‌دهنده مسیر آن‌ها، و ترسیم پرده‌ای منقش به یاد و نام شهدا، به‌منظور پاسداشت و ارج نهادن به فعالیت‌های این‌دسته از همکاران سازمانی، امور بانوان و خانواده اقدام به مصاحبه با بانوان شاغل سازمان کرده است که عضوی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران (مادر، خواهر، همسر، دختر شهید و جانباز دفاع مقدس) هستند.

باشد که این حرکت منجر به جریانی برای ثبت، حفظ و ترویج ارزش‌های به‌یادگارمانده از شهدا شود.

چاپ نخست این اثر در 121 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 40000 تومان در اختیار علاقه مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

تصاویر

امتیاز شما