امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

چاپ کتاب «شیوۀ طراحی 2» در انتشارات سروش

مشاهده ۲۷۲
۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۰۹:۳۵

چاپ هشتم کتاب «شیوۀ طراحی 2: ویژۀ هنرجویان رشته گرافیک» نوشته محسن وزیری مقدم در انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معمولاً طراحی را تمرین اولیه برای تهیۀ تابلوهای رنگی تصور می‌ کنند، در حالی که طراحی زبانی است که هنرمند ادراک و اندیشۀ خود را مستقیماً به‌ وسیله آن بیان می‌کند. میل به طراحی از کودکی در انسان پدیدار می‌ شود. این ابزار بیان، مثل هر زبان دیگر دستوری دارد و این دستور ظاهراً از زمان بشر اولیه تا امروز تغییری نکرده است.

استاد محسن وزیری‌مقدم، از اولین فارغ‌ التحصیلان دانشکدۀ هنرهای زیبای دانشگاه تهران و از پیشگامان هنر مدرن در ایران، در جلد اول کتاب «شیوۀ طراحی» مقدمات این هنر را به علاقه مندان عرضه کرد. او در کتاب«شیوۀ طراحی 2»، که مکمل جلد نخست است، به ساختار اندام انسان و طراحی اجزاء آن و بعضی مباحث نظری می‌پردازد. طراحی خیالی، شیوه‌ های فنی هنر گرافیک، کاربرد گرافیکی علائم، و تحلیل دیدگاه‌ های بعضی از استادان نقاشی از دیگر موضوعات این جلد است.

 انتشارات سروش چاپ هشتم این اثر را در 408 صفحۀ خشتی، شمارگان 1000 نسخه و با قیمت 170000 تومان منتشر کرد.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌ توانند از طریق فروشگاه با شمارۀ 88310610 و یا فروشگاه اینترنتی با شمارۀ 66415401 تماس بگیرند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره 09921605119 و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

امتیاز شما