امروز سه شنبه  ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

رونمایی از پروژه «هویت بصری» شبکه سهند

مشاهده ۴۵۴
۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۱۱:۳۱

با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم، مقام رئیس رسانه ملی بسته گرافیکی جدید شبکه سهند و خبر با عنوان«هویت بصری» رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بسته گرافیکی جدید شبکه سهند و خبر با عنوان«هویت بصری» که در واحد فنی و گرافیک صداوسیمای آذربایجان شرفی طراحی شده، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم قائم، مقام رسانه ملی رونمایی شد.

پروژه«هویت بصری» شامل اصلاحاتی در لوگوی شبکه، فونت، ساخت آرم استیشن‌های موضوعی، اعلام برنامه جدید، میان برنامه‌های گرافیکی و کلیه گرافیک های مورد نیاز شبکه سهند است که با اعتماد و اتکاء بر توان نیروهای فنی صداوسیمای آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

گفتنی است در کار گرافیک و موسیقی این بسته از نمادها و شاخصه‌های بومی استان استفاده شده و همکاران مرکز با اجرای کارهای گرافیکی توانسته اند در طول زمانی یک سال و نیم این پروژه را به پایان برسانند.

فرزاد قهاری، طراح و تهیه کننده، جمال پورفرج، ناظر کیفی، مهداد کرباسی، آهنگساز، سید وحید مصطفوی، مدلینگ ، شهرام روحی، خطاط ، محمـد فاطـمی، طراح نرم افزار و برنامه نویس و  حسین احمدی، پشتیبانی فنی پروژه «هویت بصری»  شبکه سهند هستند.

تصاویر

امتیاز شما