امروز چهارشنبه  ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

نوروز با آی‌فیلم؛ از «پریا» تا «ساخت ایران»

مشاهده ۴۴۸
۱۳۹۹/۱۲/۲۵- ۱۴:۵۳

شبکه آی‌فیلم جدول پخش ویژه‌ای برای نوروز ۱۴۰۰ تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، کانال فارسی این شبکه تلاش کرده تا سریال‌های متنوع و مفرحی برای مخاطبانش در نوروز ۱۴۰۰ نمایش دهد.

«روزگار خوش حبیب آقا» با یاد سیروس گرجستانی

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی مشترک مهدی مظلومی و سعید آقاخانی و بازی زنده‌یاد سیروس گرجستانی در نقش حبیب، در نوروز ۱۳۸۶ از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. طنز «روزگار خوش حبیب آقا» بر اساس محوریت حبیب آقای کارمند است که نقش او را سیروس گرجستانی ایفا می‌کند. مهوش صبرکن، محمود جعفری، سعید آقاخانی، امیر غفارمنش، ناصر گیتی‌جاه، عباس جمشیدی‌فر و... دیگر بازیگران این سریال‌اند. «روزگار خوش حبیب آقا» هر روز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود. بازپخش آن در ساعت‌های ۰۰:۰۰ و ۰۸:۰۰ خواهد بود.

«نوار زرد» هر روز ساعت ۱۷

سریال پلیسی «نوار زرد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی، از ۳۰ اسفند روی آنتن قرار می‌گیرد. در خلاصه داستان نوار زرد آمده است: سرگرد گره پرونده‌های جنایی را باز می‌کند در این میان به پرونده ای برمیخورد که کشف واقعیت پای زندگی شخصی‌اش را به میان می‌کشد. امیر آقایی در این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش یک سرگرد پلیس را بر عهده دارد. همچنین بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، سمیرا حسینی، نادر مشایخی، امید روحانی، شهین تسلیمی، امیر غفارمنش و… از بازیگران سریال «نوار زرد» هستند. تکرار این سریال را می‌توانید در ساعت‌های ۰۱:۰۰ یا ۰۹:۰۰ روز بعد تماشا کنید.

«روزهای بی‌قراری۲» در روزهای اول ۱۴۰۰

فصل دوم سریال روزهای بی قراری به کارگردانی امیرحسین شریفی، سریال باکس ساعت ۲۰:۰۰ خواهد بود که از ۳۰ اسفند روی آنتن آی‌فیلم فارسی می‌رود. در «روزهای بی‌قراری۲» می‌بینید: سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعیش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است… سارا صوفیانی در نقش سارا، مجید واشقانی، سعید نیک پور، کاظم هژیرآزاد، صفا آقاجانی، افسانه بایگان، حمیدرضا آذرنگ، پرویز شفیع زاده، مسعود چوبین، منصوره ایلخانی، فخرالدین صدیق شریف و... در این سریال ایفای نقش کرده‌اند. بازپخش این سریال در ساعت‌های ۰۴:۰۰ و ۱۲:۰۰ روز بعد خواهد بود.

«ساخت ایران» برای آی‌فیلمی‌ها

سریال طنز «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی، پس از سریال «فوق لیسانسه‌ها»، از ۶ فروردین روی آنتن آی‌فیلم فارسی خواهد رفت. امین حیایی، فرهاد اصلانی، محمدرضا گلزار، الیکا عبدالرزاقی، بهنام تشکر، بهاره رهنما،گوهر خیراندیش، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مهران احمدی و... در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند. «ساخت ایران» هر روز ساعت ۲۱:۰۰ پخش و در ساعت‌های ۰۵:۰۰ و ۱۳:۰۰ بازپخش خواهد شد.

«پریا» نوروز در آی‌فیلم

سریال «پریا» به‌کارگردانی حسین سهیلی‌زاده نیز به درخواست مخاطبان آی‌فیلم، از ۸ فروردین مهمان خانه‌های آی‌فیلمی‌ها خواهد شد. این مجموعه با بازی لادن مستوفی در نقش پریا و به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و نویسندگی سعید فرهادی، در تابستان سال ۱۳۹۵ پخش شد. امیرحسین آرمان، محمود پاک‌نیت، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، کمند امیرسلیمانی، عمار تفتی، مهری آل آقا، رامتین خداپناهی، محمدهادی قمیشی و... دیگر بازیگران این سریال هستند. قصه «پریا» از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که پریا پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از ازدواج قبلی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با کیوان، پسرخاله‌اش می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه، مشکلات را یک به یک از سر راه برمی‌دارند؛ اما برخی اتفاق‌ها همچون مبتلا شدن کیوان به ایدز زندگی این زوج را تحت تاُثیر قرار می‌دهد. «پریا» هر شب ساعت ۲۲:۰۰ روی آنتن خواهد رفت. بازپخش آن نیز در ساعت‌های ۰۶:۰۰ و ۱۴:۰۰ روز بعد پخش می‌شود.

بر اساس این گزارش، پخش مجموعه «نقطه‌چین» مهران مدیری نیز که از ۱۱ اسفند آغاز شده، در ایام نوروز همچنان ادامه خواهد یافت. این مجموعه هر روز ساعت ۱۸:۰۰ راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما