امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پیام معاون امور استان‌های رسانه ملی به جشنواره رادیویی چلچراغ شیراز

مشاهده ۲۸۱
۱۳۹۹/۱۲/۲۷- ۰۹:۱۴

معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی به دومین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز با اظهار امیدواری به اینکه این جشنواره موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با شخصیت والای حضرت شاه چراغ (علیه السلام) شود، تصریح کرد: این رویداد مهم فرهنگی و رسانه‌ای می‌تواند مقدمه‌ای برای گسترش و تبیین ویژگی‌های آن حضرت در میان ارادتمندان باشد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علی دارابی، معاون امور استان‌های رسانه ملی در پیامی‌به دومین جشنواره ملی رادیویی چهل چراغ شیراز آورده است: برگزاری دومین دوره جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز با حضور 1000 اثر رسانه‌ای و مردمی از سراسر کشور نشان‌دهنده سعی بلیغ و همت ستودنی همکاران عزیز در این راستاست.

دومین جشنواره ملی رادیویی چلچراغ شیراز ۲۶ اسفند امسال با قدردانی از برترین‌ها در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (علیه السلام) به کار خود پایان داد. در آیین پایانی این جشنواره از ۴۹ اثر برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

این آثار در قالب‌های نمایش بلند و کوتاه، مینی فیچر، آنونس، مسابقه رادیویی، مستند گزارشی، داستان کوتاه، متن رادیویی، برنامه‌های ترکیبی، چاوش خوانی، مستند تحقیقی، پادکست، گزارش و عکس و برنامه‌های ابداعی رادیو نما و فضای مجازی شامل عکس‌نگاشت و اینفوگرافی در دو رده رادیوهای سراسری و رادیویی مراکز استان‌ها و آثار آزاد مردمی ‌بودند.

به گفته سید تقی سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس از میان آثار رادیویی ارسال شده به دبیرخانه جشنواره، در نهایت ۴۹ اثر برگزیده و در مراسم پایانی تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی به صاحبان آن‌ها اهدا شد.

امتیاز شما