امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«هفت سین»؛ پیشکش رادیو فرهنگ برای تحویل سال

مشاهده ۲۹۶
۱۳۹۹/۱۲/۲۷- ۱۳:۰۷

رادیو فرهنگ «هفت سین» را که نماد اصلی تحویل سال شناخته می‌شود، به عنوان نام ویژه برنامه نوروزی خود انتخاب کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حبیبی، مدیر رادیو فرهنگ گفت: این ویژه برنامه با محوریت نوروز در کشورهای برگزار کننده و دوستدار این آیین تهیه و پخش می‌شود.

وی اظهار داشت: برنامه هفت سین در شرایط کرونایی برای ایجاد نشاط و امید در بین مردم از ساعت ۹ صبح تا پس از تحویل سال نو فضای شادی را رقم می زند تا به لحظه تحویل سال و پخش پیام رهبر معظم انقلاب برسیم و در عین حال یادی از شهدا و درگذشتگان و مدافعان سلامت، توسل به قرآن و نگاهی به روحیه دین باوری مردم در این ویژه برنامه دیده شده است.

وی همچنین به منع دید و بازدید و ‌سفر در شرایط کرونایی در نوروز اشاره کرد و درباره تمهیدات این شبکه رادیویی گفت: رادیو فرهنگ پل رسانه ای برای انتقال پیام تبریک مردم خواهد بود و با رویکرد نوروز در خانه، همراه شنوندگان در اوقات فراغت در ایام نوروز آنها را همراهی می‌کند. در عین حال در برنامه‌های نوروزی توجه و تأکید بیشتری بر ارتقای بهداشت عمومی و روان جامعه در مقابله صحیح با انتشار و شیوع این ویروس وجود دارد.

حبیبی بهره‌گیری از موسیقی‌های اقوام ایرانی، آواها، نواهای نوروزی و موسیقی اصیل ایرانی در جهت نشاط اجتماعی را نیز از دیگر فعالیت‌های این شبکه رادیویی عنوان کرد ‌و گفت: علاوه بر برنامه « هفت سین» در جدول پخش این شبکه برنامه‌های متنوعی با رویکرد تعامل حداکثری با مخاطبان و شنوندگان و پخش موسیقی اقوام و اشعار بهاری برای شنوندگان در اوقات فراغت نوروزی در نظر گرفته شده است، همچنین در برنامه‌های زنده این رادیو موسیقی نواحی استان‌ها پخش می‌شود.

ویژه برنامه« هفت سین» را ساعت۹ تا۱۴ روز تحویل سال، روی موج اف ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز از رادیو فرهنگ بشنوید.

امتیاز شما