امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

نوروز را با شبکه فراتر 4K ببینید

مشاهده ۱۷۶۳
۱۳۹۹/۱۲/۲۷- ۱۶:۵۷

شبکه فراتر (4K) اولین نوروز خود را در سال 1400 جشن می‌گیرد و پخش اصلی این شبکه در روزهای آغازین نوروز 1400 از سه ساعت به حدود 5 ساعت افزایش می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این شبکه هم از طریق ماهواره بدر ۵ با موقعیت ۲۶ درجه شرقی و فرکانس ۱۲۳۲۲ عمودی و هم به صورت زمینی در تمامی ۳۱ مرکز استان با تلویزیون یا گیرنده‌های 4K قابل دریافت و قرار  است نوروز خوشی را برای مخاطبانش رقم بزند.

برخی از برنامه‌های متنوع و جذاب این شبکه برای نوروز 1400، برای اولین بار در قاب تلویزیون مهمان خانه‌های مخاطبان می‌شود.

آماده‌سازی این برنامه‌ها با فناوری‌های بالا و به‌روزترین استانداردهای صدا و تصویر، به صورت HDR صورت گرفته است.

از جمله برنامه‌های مورد پسند مخاطبان رسانه ملی می توان به مجموعه ایرانگرد اشاره کرد که در نوروز 1400 در شبکه فراتر با کیفیت تصویری 4K­ پخش خواهد شد.

فصل جدید مستند نام‌آشنای «ایرانگرد» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و اجرای مستندساز جواد قارایی در ۱۳ قسمت، مهمان خانه‌های شماست تا در این روزهای سخت کرونایی که امکان سفرهای نوروزی از ما گرفته شده، به اقصی نقاط ایران عزیز سفر کنیم و از طریق دوربین 4K ایرانگرد، زیباترین تصاویر را با کیفیت عالی شاهد باشیم و لذت ببریم.

همچنین، پخش یک پویانمایی تک قسمتی با نام «قلعه ماهیان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر کساوندی که در بهمن ماه 1399 توسط مرکز پویانمایی صبا تولید شده، در نخستین روز فروردین 1400 برای مخاطبان نوجوان این شبکه پخش می‌شود.

شبکه فراتر برای علاقمندان تصاویر خاطره‌انگیز ورزشی هم برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. طرفداران فوتبال می توانند در برنامه «مروری بر خاطره‌ها: رقابت‌های تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه» را با کیفیت 4K و فناوری HDR تماشا کنند.

کلیپ‌های جدید «ایران زیبا» هم لحظاتی سرشار از آرامش را با خود به ارمغان می‌آورد.

«معمای فرید» هم مجموعه ای است که برای کودکان در نظر گرفته شده و هر روز از این شبکه پخش می‌شود. این مجموعه از تولیدات مرکز پویانمایی صبا؛ برای اولین بار است که از شبکه‌های سیما پخش می‌شود. معمای فرید در ۷ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای برای عید 1400 آماده شده و قرار است در هفته اول فروردین ماه با بالاترین کیفیت از شبکه فراتر پخش شود.

مجموعه 25 قسمتی مجموعه جذاب مستند «سفر بزرگ» که شامل فصل های دو و سه این مجموعه است، 13 قسمت جدید 9 دقیقه ای از مجموعه زیبا و آموزنده «چیا» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر سحرخیز هم برای اولین بار از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جدول پخش این برنامه‌ها به پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی IRIBUHD.IR مراجعه کنید.

امتیاز شما