امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی رئیس سازمان زندان‌ها از اهالی رادیو

مشاهده ۲۴۰
۱۴۰۰/۰۱/۰۱- ۰۲:۱۹

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور از عملکرد اهالی رادیو به خاطر کمک به پویش «به عشق علی، برای پدر» قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پویش «به عشق علی، برای پدر» با همت خانواده بزرگ رادیو و مشارکت سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور و خیریه همت با هدف آزادی زندانی‌های جرایم مالی غیر عمد آغاز به کار کرده و نیازمند حمایت اجتماعی همه مردم همدل ایران است.

محمدمهدی حاج محمدی در جلسه شورای مدیران معاونت صدا ضمن قدردانی از اهالی رادیو گفت: امیدوارم در پویش «به عشق علی، برای پدر» با همت خانواده بزرگ رادیو، علاقه‌مندان به مشارکت در این طرح معنوی و خداپسندانه بتوانند با اطمینان کمک های نقدی خود را برای آزادی زندانیان نیازمند هدیه کنند.

حاج محمدی در پایان تاکید کرد: معاونت صدا باعث گرم شدن دوباره کانون خانواده‌های بسیاری شد؛ خانواده‌هایی که به خاطر نیاز مالی باید مدتها دور از هم می‌ماندند، لذا باید از همه دست اندرکاران رادیو که این مهم را مدیریت کردند قدردانی شود.

در ادامه علی بخشی زاده، معاون صدای رسانه بر ضرورت فعالیت های تعلیمی در زندان تاکید کرد و با اشاره به اینکه رادیو در تمام حوزه‌های اجتماعی در صحنه است، تصریح کرد: اهالی رادیو خود را به کاهش آسیب های اجتماعی مکلف می‌دانند و برای برطرف کردن مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف تلاش می‌کنند. حتی مدیران رادیو با درآمد شخصی خود در این کار خیر مشارکت کردند تا دست گرم پدری بر سر فرزندش کشیده شود.

امتیاز شما