امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

مرکز قم پخش کرد؛ حدود 4300 دقیقه برنامه به مناسبت نیمه شعبان

مشاهده ۴۸۶
۱۴۰۰/۰۱/۱۰- ۱۵:۰۴

تهیه و تولید 1770 دقیقه برنامه رادیویی و 2508 دقیقه برنامه تلویزیونی، حاصل تلاش شبانه روزی جهادگران صدا و سیمای مرکز قم برای انعکاس جشن‌های اولین نیمه شعبان 1400 بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امسال اولین نیمه شعبان سال 1400 به خاطر همزمانی با ایام نوروز و شرایط ویژه شیوع بیماری کرونا برای دومین سال پیاپی، باعث شد تا کارکنان و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز قم برای انعکاس هر چه باشکوه تر جشن‌های میلاد حضرت بقیة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه جهادگرانه تلاش کنند.

معاونت سیمای مرکز قم با مجموع 2508 دقیقه برنامه زنده در قالب 61 ارتباط با 27 شبکه‌ سیمای استانی و 16 ارتباط با 6 شبکه تلویزیونی سراسری از مسجد مقدس جمکران رکورددار برنامه سازی و در 24 ساعت است.

ویژه برنامه ‌های «مناجات شعبانیه»، «روایت بندگی»، «قرار»، «مهدیه ایران»، «مهربان جهان»، مراسم نورافشانی شب میلاد و مراسم شکر گذاری جشن‌های نیمه شعبان از جمله برنامه‌هایی بود که به همت سیمای مرکز قم در قالب 923 دقیقه برای شبکه‌های یک، پنج، قرآن و معارف، افق، شما و برخی مراکز استانی تولید و ارسال شد.

همچنین 901 دقیقه برنامه ویژه و ارتباط زنده و تشریح حال و هوای جمکران برای 27 شبکه سیمای استانی ارسال شد.

سیمای نور نیز با 684 دقیقه ارتباط تلویزیونی در قالب برنامه‌های زنده «عصر انتظار»، «عید اومده»، «روایت بندگی»، مراسم نور افشانی و شکر گذاری و همچنین برنامه‌های اذان گاهی و نماز رکورددار بیشترین ارتباط با جمکران است.

معاونت صدای مرکز قم هم در ایام نیمه شعبان 1400 با همه شبکه‌های استانی و سراسری صدا ارتباط داشت. ویژه برنامه زنده «آخرین حلقه عشق» با تلاش 8 گروه برنامه ساز رادیویی به مدت 20 ساعت اجرا شد که 13 مرکز استانی جمعا به مدت 36 ساعت و دو شبکه سراسری رادیویی به مدت 2 ساعت این برنامه را پوشش دادند. همچنین ویژه برنامه زنده «شبهای ایران» نیز در اولین ساعات بامداد روز میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه روی آنتن رفت که هر 32 مرکز استانی آن را به طور کامل پوشش دادند. در این ایام 57 گزارش رادیویی به مدت 359 دقیقه برای  شبکه‌های صدای استانی و تعداد 17 گزارش به مدت 121 دقیقه برای  شبکه‌های رادیوی سراسری تهیه و ارسال شد.

معاونت خبر مرکز قم نیز با 5 ارتباط زنده با بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری و ارسال 4 گزارش تلویزیونی و 4 گزارش رادیویی در مجموع بیش از 50 دقیقه محتوای خبری تولید و پخش کرده است.

امتیاز شما