امروز شنبه  ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

درگذشت مدیر تولید سیمای صداوسیمای مرکز فارس در پی ابتلا به کرونا

مشاهده ۹۶۲
۱۴۰۰/۰۱/۱۰- ۱۷:۰۶

تهیه کننده، کارگردان و مدیر تولید سیمای مرکز فارس بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شهریار باقری نژاد، مدیر تولید صداوسیمای مرکز فارس شامگاه هشتم فروردین 1400 درگذشت.

وی سال 1348 در شهرستان مرودشت به دنیا آمد؛ سال 1385 استخدام صداوسیمای مرکز فارس شد و کار خود را با عنوان منشی صحنه آغاز کرد. این هنرمند متعد و پرتلاش سپس تهیه کننده سیما شد و تهیه کنندگی و کارگردانی برنامه‌های مختلفی را بر عهده گرفت و برنامه‌های متنوعی را روی آنتن سیمای رسانه ملی برد.     

تهیه کنندگی و کارگردانی مجموعه‌هایی همچون طنز «آقای رییس جمهور سلام»، برنامه پرمخاطب «خوشا شیراز» و برنامه‌های ترکیبی گزارشی از مهمترین کارهای شهریار باقری نژاد در صداوسیمای مرکز فارس بود.

آخرین کار این هنرمند متعهد مجموعه طنز «اُملت» بود که با توجه به شرایط سخت شیوع کرونا با مسوولیت پذیری و تلاش وافر تهیه کنندگی و کارگردانی آن را انجام داد و برای پخش از شبکه فارس و دیگر شبکه‌های رسانه ملی آماده کرد. شهریار باقری نژاد تنها چند روز پس از پایان ضبط این مجموعه تلویزیونی دار فانی را وداع گفت.

وی پس از انجام موفق مسوولیت‌های محوله در دوران فعالیت خود مهرماه سال 1399 با نظر مثبت مدیران ارشد سازمان بعنوان سرپرست تولید سیمای مرکز فارس و سرانجام در اسفندماه 1399 به عنوان مدیرتولیدسیمای مرکز فارس منصوب شد. این مدیرکارآمد فارغ التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی از دانشگاه تربیت مدرس تهران بود و در دانشگاه‌های مختلف استان فارس تدریس می‌کرد.

پیکر این مدیرکارآمد و دلسوز سازمان صداوسیما صبح سه شنبه 10 فروردین در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

روابط عمومی رسانه ملی درگذشت این همکار را به خانواده ایشان و همکاران وی در مرکز فارس تسلیت می‌گوید.

تصاویر

امتیاز شما