امروز سه شنبه  ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
بازیگر سریال «هم بازی» مطرح کرد؛
بازیگر سریال «هم بازی» مطرح کرد؛

بخشی‌هایی از شخصیت «آوا» به من نزدیک است

مشاهده ۳۱۵
۱۴۰۰/۰۱/۱۱- ۰۹:۲۱
تعداد بازدید:315

کوخایی بازیگر سریال «آوا» از نقش آفرینی خود در این فیلم گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،به نقل ازباشگاه خبرنگاران نیلوفر کوخانی بازیگر نقش «آوا» در سریال «هم بازی» که از شبکه دو سیما در حال پخش است توانسته نظر مخاطبان را با عشق نافرجامش در دوران دانشگاه و جرقه‌های آتش زیر خاکستر آن عشق جلب کند. کوخانی درباره حضورش در سریال «هم بازی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: در درجه اول دلیل همکاری ام با گروه سازنده، کار کردن با آقای محمودی بود که برایم بسیار  لذت بخش بود، زیرا سینمای ایشان را بسیار دوست داشتم  و علاقمند بودم که کار با ایشان را تجربه کنم. زمانی که به دفتر مراجعه کردم فیلمنامه آماده نبود و من با سیناپس و توضیحاتی که به من ارائه دادند نقش را پذیرفتم، زیرا این قدر کار ایشان درجه یک هست که مطمئن بودم اتفاق خوبی قرار است، رخ دهد.

بخشی‌هایی از شخصیت «آوا» به من نزدیک است

وی درباره نقش «آوا» و نزدیکی این نقش با شخصیت واقعی خود گفت: بخش‌هایی از شخصیت «آوا» به خودم نزدیک است، اما بخش‌هایی هم از من دور است.  تلاش کردم تا بتوانم این نقش را به درستی ارائه دهم. «آوا» در خانواده مرفه رشد کرده و مادر سختگیری دارد، اما پدرش با آوا همراه است. این خصوصیات در اکثر خانواده‌ها دیده می‌شود که یک نفر سخت گیر و دیگری همراه  با جوان است. «آوا» درگیر رابطه عاشقانه است که اززمان دانشگاه حس‌هایی داشته  و اتفاقاتی برای او رخ می‌دهد.

بی اطلاعی از سرنوشت شخصیت‌ها

بازیگر سریال «خانه امن» در ادامه گفت: سروش محمدزاده در ارائه نقش بسیار  کمک کرد، زیرا از ابتدا فیلمنامه آماده نبود و برخی از وقت‌ها فیلمنامه به صورت قسمت می‌آمد. برخی وقت‌ها سکانس به سکانس از یک قسمت به دست کارگردان می‌رسد و ما باید راکورد نقش را حفظ می‌کردیم، زیرا اصلا نمی‌دانستیم چه اتفاقی تا پایان داستان ممکن است رخ دهد و چه سرنوشتی برای شخصیت اتفاق می‌افتد. مدام با  محمدزاده برای ارائه نقش و محمودی و نویسنده‌ها صحبت می‌کردیم که بدانیم باید چه کار کنیم در هر سکانس تبادل نظر بود. حسین مهری هم که بازیگر مقابل من بود، بسیار به من کمک کرد؛ برای من که تقریبا اول راه هستم همبازی شدن با آتیلا پسیانی و کمند امیرسلیمانی  بسیار ارزنده و کمک بود. سروش محمد زاده هم که پلان به پلان با من صحبت می‌کرد.

امتیاز شما